فرمانده سپاه ناحیه مرند:

کنگره بزرگداشت ۷۰۰ شهید مرند برگزار می‌شود

سرهنگ «هنرور» گفت: کنگره بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند از دوازدهم تا شانزدهم بهمن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 30January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «محمدرضا هنرور» فرمانده سپاه ناحیه مرند روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند از دوازدهم تا شانزدهم بهمن خبر داد.

وی اظهار داشت: مراسم افتتاحیه بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید مرند همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان با سخنرانی فرمانده سپاه عاشورا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجلاسیه فرهنگیان، ادارات، دانشجویی و دانش آموزی به همراه نواختن زنگ انقلاب و شهدا و افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب و شهدا از دیگر برنامه‌های روز اول کنگره است. در دومین روز از برنامه‌های بزرگداشت سرداران و شهدای شهرستان مرند نیز اجلاسیه اصناف با سخنرانی امام جمعه این شهر در مسجد امام خمینی بازار برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری اجلاسیه طلاب با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، اجلاسیه مساجد محلات با حضور سخنرانان استانی و شهرستانی، عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا نیز از جمله برنامه های روز سوم بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید مرند است. مراسم اختتامیه بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند، ۱۶ بهمن ماه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها