با صدور بیانیه‌ای؛

حماس سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد سفر رژیم صهیونیستی به امارات، این رژیم را برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه ملت فلسطین جسورتر می‌کند.
کد خبر: ۵۰۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 30January 2022

حماس سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سفر امروز رئیس رژیم صهیونیستی به امارات و استقبال سران این کشور از او را به شدت محکوم و بر مخالفت با هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و سران این رژیم خودخوانده تأکید کرد.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: استقبال و میزبانی از سران رژیم صهیونیستی در کشور‌های عربی و اسلامی، به منزله پاداش دادن به این رژیم و تشویق آن به ادامه ارتکاب جنایت‌ها علیه ملت فلسطین است.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: متأسفانه این سفر در حالی انجام می‌شود که حملات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین و کشتار و بازداشت آن‌ها حتی تا صبح امروز شدت بیشتری به خود گرفته و رژیم اشغالگر سیاست پاکسازی نژادی در قدس، سیاست شهرک‌سازی در کرانه باختری، محاصره نوارغزه و شکنجه اسرا را تقویت کرده است.

جنبش حماس هشدار داد: این سفر‌ها که در چارچوب عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر انجام می‌شود، این رژیم را برای ادامه و تشدید تجاوز علیه ملت فلسطین و انکار حق و حقوق آن‌ها جسورتر می‌کند و این همان چیزی است که از زمان آغاز مسیر عادی‌سازی روابط تا کنون اتفاق افتاده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پایان بیانیه خود عقب‌نشینی کامل از مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر را که نتیجه‌ای جز تأمین منافع این رژیم در منطقه ندارد و با منافع ملی کشور‌ها و ملت‌های عربی و اسلامی در تضاد است، خواستار شد.

منابع خبری صبح امروز گزارش دادند «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سفری رسمی وارد ابوظبی شد. قرار بود این سفر در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) انجام شود، اما به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد.

«محمد آل خاجه» سفیر امارات در تل‌آویو پیش از این اعلام کرده بود که هرتزوگ طی این سفر در نمایشگاه «اکسپو» دبی شرکت خواهد کرد و این سفر در راستای تحکیم روابط دوجانبه و تلاش برای امضای توافقنامه‌های اقتصادی و تجاری مهم در آینده نزدیک انجام می‌شود.

پیش‌تر کنسولگری رژیم صهیونیستی در دبی اعلام کرده بود که سفر مذکور اولین سفر رسمی هرتزوگ و به‌طور کلی اولین سفر رسمی رئیس رژیم صهیونیستی به امارات است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار