مدیرکل آموزش و پرورش قم:

تفکر انقلابی و بسیجی در مدارس امیدبخش است

«رحیمی» گفت: وجود تفکر بسیجی در کارکنان، معلمان و دانش آموزان، مایه نشاط و ایجاد انگیزه و گسترش روحیه انقلابی و تلاش و پیشرفت است.
کد خبر: ۵۰۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 30January 2022

تفکر انقلابی و بسیجی در مدارس امیدبخش استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «علیرضا رحیمی» در دیدار سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه استان قم که در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: همکاری سپاه و بسیج با آموزش و پرورش در قالب بسیج فرهنگیان و دانش آموزان و ترویج تفکر بسیج در مدارس، موجب امید و نشاط و ایجاد انگیزه روحیه انقلابی و پیشرفت است.

وی با اشاره به ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنابر رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی که دستاورد‌های انقلاب قابل شمارش نیست، ضرورت دارد بخش‌هایی از دستاورد‌های پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مصادیق افول همینه پوشالی آمریکا در عین الاسد و... در قالب نمایشگاه‌هایی‌ در معرض دید معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تاکید بر پیگیری دقیق و مستمر مسائل آموزشی دانش آموزان، مسائل تربیتی و پرورشی را مورد اشاره قرار داد و  متذکر شد: طرح‌هایی در طول سال از قبیل یک روز با شهدا، یک روز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و یک روز در جمکران و پاسخ به شبهات مهدویت جوانان برای مدارس پیش‌بینی شده و در این زمینه علاقمند همکاری با سپاه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها