رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کشور:

اقدام برابر قانون مأموران موجب عزت پلیس می‌شود

سردار «معصوم بیگی» گفت: اقدام برابر قانون مأموران موجب عزت پلیس و سرازیر شدن عشق مردم به سمت نیروی انتظامی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 30January 2022

اقدام برابر قانون مأموران موجب عزت پلیس می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «مهدی معصوم بیگی» رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کل کشور امروز در افتتاحیه دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری‌های استان البرز ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: سختی کار انتظامی بر کسی پوشیده نیست و همگان می‌دانند که خدمت به مردم در کلانتری‌ها مشقت‌های بسیاری دارد اما ارزش هر کاری به سختی آن است و مردم قدرشناس، آرامش خود را نتیجه مجاهدت شبانه‌روزی شما عزیزان می‌دانند.

وی با بیان اینکه رفتار استاندارد مد نظر انتظامی کشور، اقدام برابر قانون است، ادامه داد: ما قصد داریم در دوره‌های تعالی رفتار این باور را نهادینه کنیم که پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید رفتاری فراتر از قانون داشته باشد و با نگاهی خیرخواهانه به مشکلات شهروندان رسیدگی کند. اقدام برابر قانون مأموران موجب عزت پلیس و سرازیر شدن عشق مردم به سمت نیروی انتظامی می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کل کشور هدف از برگزاری دوره‌های تعالی رفتار را ارتقای اخلاق و برخورد مأموران کلانتری‌ها و رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: امدادرسانی بدون چشمداشت و ورود به موقع مأموران در مسائلی که هر از چند گاهی در فضای مجازی برجسته می‌شود، مصادیق عینی تأثیرات کلاس‌های تعالی رفتار است که موجب ایجاد سرمایه اجتماعی پلیس شده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه مأموران باید در روند رسیدگی به مشکلات مردم خود را جای آن‌ها بگذارند و حداکثر توان و دانش خود را برای حل آن مشکل به کار گیرند، گفت: تفاوت پلیس در تراز انقلاب اسلامی با سایر کشورها هم در همین است که ما خود را در قبال مردم مسئول می‌دانیم. محبت ولی فقیه زمان به ما که لقب مجاهدان فی سبیل الله را به کارکنان انتظامی دادند، موجب سنگین‌تر شدن وظایف ما شده است و باید با تلاش شبانه‌روزی آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را بر خود افتخار می‌دانیم، خاطرنشان کرد: کمتر سازمانی در کشور وجود دارد که به اندازه پلیس با مردم در ارتباط باشد و این زمینه فرصتی را ایجاد کرده تا ما با خدمت مناسب به مردم زمینه رضایت خداوند و رستگاری خود در آخرت را فراهم کنیم. در خصوص اقدامات گسترده فرماندهی انتظامی کشور در حوزه هوشمند سازی پلیس، به‌زودی شاهد گشت‌های هوشمند در کشور خواهیم بود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کل کشور در پایان با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ارتقای جایگاه کلانتری‌ها عنوان کرد: در خصوص کلانترهای کشور اقداماتی در حال انجام است که در آینده‌ای نه چندان دور مردم به‌صورت عینی تأثیرات آن را در بهبود رسیدگی به پرونده‌هایشان لمس خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها