به زودی؛

گفت‌وگوی شبکه العالم با دبیر کل حزب‌الله لبنان پخش خواهد شد

شبکه العالم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران میزبان دبیر کل حزب‌الله لبنان است.
کد خبر: ۵۰۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 30January 2022

گفت‌وگوی شبکه العالم با دبیر کل حزب‌الله لبنان پخش خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان مصاحبه‌ای با شبکه العالم خواهد داشت که در آن سید مقاومت از مهمترین تحولات و رخداد‌های منطقه‌ای و بین المللی سخن خواهد گفت.

العالم گزارش داد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شبکه بین المللی العالم افتخار میزبانی از دبیرکل حزب‌الله لبنان را یافته است. در این گفت‌وگوی اختصاصی با دیدگاه‌های سیدحسن نصرالله درخصوص چیستی و چرایی بروز و پیروزی انقلاب اسلامی، شخصیت امام راحل (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراتب تاثیرگذاری انقلاب اسلامی برمعادلات منطقه‌ای و جهانی در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران آشنا خواهیم شد.

العالم اعلام کرد: همچنین در این گفت‌وگوی ویژه تحولات منطقه و جهان و نقش محور مقاومت در این تحولات محل بحث قرار خواهد گرفت و دیروز، امروز و فردای این محور پیروز از نگاه ایشان بررسی خواهد شد.

گفت‌وگوی ویژه شبکه العالم با سیدحسن نصرالله به زودی پخش خواهد شد و بر وب سایت به نشانی (fa.alalam.ir) و صفحات این شبکه در فضای مجازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها