مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خبر داد:

دومین کنگره بزرگداشت شهدای خوزستان نیز در سال آینده برگزار می شود

فرجیان با اشاره به اینکه نخستین کنگره شهدای خوزستان سال ۱۳۷۹ برگزار شده بود، گفت: دومین کنگره بزرگداشت شهدای خوزستان نیز در سال آینده برگزار می شود.
کد خبر: ۵۰۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 30January 2022

دومین کنگره بزرگداشت شهدای خوزستان نیز در سال آینده برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اهواز اظهار داشت: این بنیاد ۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در پاسداشت دهه فجر خوزستان برگزار می‌کند.

وی افزود: عطرافشانی مزارهای شهدا در ۱۴ بهمن، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، خاطره گویی از رویدادهای انقلاب اسلامی، برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد و حسینیه‌ها، نواختن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با سالگرد ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، تجلیل از نفرات برتر قرآنی و برگزاری نمایشگاه شهدای روحانی از مهمترین برنامه های فرهنگی بنیاد شهید خوزستان به مناسبت دهه فجر خواهد بود.

فرجیان گفت: همه برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضاهایی مناسب برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان تصریح کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۰ گلزار شهدا در سطح خوزستان، ۶۱درصد گلزارهای شهدا ساماندهی شده و بقیه نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای تکمیل طرح های ساماندهی گلزارهای شهدا در مناطق روستایی ۳۰۰ میلیارد ریال و در مناطق شهری ۵۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

فرجیان با اشاره به اینکه نخستین کنگره شهدای خوزستان سال ۱۳۷۹ برگزار شده بود، گفت: دومین کنگره بزرگداشت شهدای خوزستان نیز در سال آینده برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: مجوز برگزاری کنگره شهدای خوزستان صادر شده و هم اکنون در حال رایزنی و هماهنگی برای برپایی بهتر این کنگره هستیم. کنگره بزرگداشت شهدای خوزستان احتمالا در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها