سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ:

برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود

«ابراهیم‌خانی» گفت: در دهه فجر بایستی برگزاری برنامه‌ها مردم‌محور باشد و مردم در بطن کار باشند و مسئولین هم خدمات ارائه شده را به مردم بازگو کنند و برنامه‌های حمایتی و ارائه خدمات به مناطق محروم انجام گیرد.
کد خبر: ۵۰۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ - 30January 2022

برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «یدالله ابراهیم‌خانی» سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال با تشکیل ۱۷ کمیته، ۹۷ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار می‌شود و ۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به تشریح برخی برنامه‌های شاخص شهرستان کبودراهنگ در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: گازرسانی و برق‌رسانی به مناطق محروم، بهره‌برداری از گلخانه، ارتقا سیستم‌های مخابراتی، آبخیزداری و حوزه راهداری و افتتاح ۳۵ مسکن مددجویی از جمله برنامه‌های مهم در این ایام است.

ابراهیم‌خانی با اشاره به اینکه شهرستان کبودرآهنگ با ۱۲۹ روستا و ۳ بخش وسیع‌ترین شهرستان استان است، گفت: با توجه به اینکه بیشتر جمعیت این شهرستان ساکن روستا می‌باشند، اقدام به ایجاد زیرساخت کشاورزی بخصوص ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در ۳ بخش از برنامه‌های اصلی است و این امر به اشتغال‌زایی و اقتصاد کمک شایانی می‌کند و همچنین ایجاد شهرک دامپروری با وجود نژاد مهربان، در بخش شیرین سو و همکاری شرکت شصتا به‌زودی انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در حمایت از مشاغل، افزود: راه‌اندازی ناحیه‌های صنعتی در اورقین و شیرین‌سو و استقرار کارگاه‌ها و کارخانجات تبدیلی در این نواحی از جمله اهداف ما است، همچنین ۳۵ معدن فعال و نیمه فعال در شهرستان وجود دارد که تلاش می‌کنیم که معادن به محیط زیست صدمه‌ای وارد نکنند و در اشتغال به منطقه کمک کند و از خام‌فروشی این معادن جلوگیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری کبودراهنگ با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در حمایت از مشاغل گفت: خوشه صنعتی پوشاک کردآباد، یکی از صنعت‌های اشتغال‌زایی فعال در سطح ملی است و پیگیر هستیم روستای ویان، هم در تولید مانتو به خوشه صنعتی در کشور تبدیل شود.

وی افزود: با بهتر شدن وضعیت کرونا و صدور مجوز ستاد کرونا به‌زودی غار علیصدر جهت حضور مسافرین بازگشایی می‌شود و با معرفی بهتر و ایجاد زیرساخت مناسب در تالاب شیرین‌سو، گردشگران زیادی به این منطقه جذب می‌شوند.

ابراهیم‌خانی خاطرنشان کرد: در دهه فجر بایستی برگزاری برنامه‌ها مردم‌محور باشد و مردم در بطن کار باشند و مسئولین هم خدمات ارائه شده را به مردم بازگو کنند و برنامه‌های حمایتی و ارائه خدمات به مناطق محروم انجام گیرد.

وی در پایان گفت: در وضعیت زرد کرونایی برنامه‌های دهه فجر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با انجام دستورات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار