معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

بیداری اسلامی در منطقه نتیجه خون شهیدان است

«دانش آموز» با بیان اینکه دستاورد رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حاکمیت اسلام و تداوم انقلاب است گفت: بیداری اسلامی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم نتیجه خون شهیدان است که در سایه شهادت و جهاد به دست آمده است.
کد خبر: ۵۰۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ - 30January 2022

بیداری اسلامی امروز منطقه نتیجه خون شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «عبدالکریم دانش آموز» امروز در بازدید از محل یادمان شهدای گمنام تنگ ارم اظهار داشت: شهدای گمنام مأمن و پناهگاه مردم و به ویژه جوانان و بهترین بسترها برای جهاد بزرگ تبیین هستند.

معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان این‌که شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس در اوج بصیرت و معرفت بودند، گفت: این تقدیر است که هرگاه جامعه دچار سستی شود شهدا به جامعه روحیه اخلاص و ایستادگی بدهند.

وی عنوان کرد: دستاورد رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حاکمیت اسلام و تداوم انقلاب است.

معاون اجرایی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه شاهد آن هستیم نتیجه خون شهیدان است که در سایه شهادت و جهاد به دست آمده است.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما این است که قدر شهدا را بدانیم و در راه ولایت‌مداری ثابت قدم بمانیم، تصریح کرد: شهدا مایه بصیرت بوده و برای جوانان ما بهترین الگو هستند.

سرهنگ دانش آموز با اشاره به این‌که امروز جوانان ما گرداگرد شهیدان می‌چرخند و با آنها پیمان بسته‌اند که پرچمشان را زمین نگذارند، یادآور شد: شهدا امروز بشارت می‌دهند به آینده اسلام و انقلاب و امید تازه ای را به جامعه می‌دهند.

وی با تاکید بر این‌که شهدا پاک هستند و بالاترین درجه نیکی را دارند، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم ارزش‌های شهدا و انقلاب در جامعه کم‌رنگ شود.

وی با بیان این‌که وصیت شهدا این است که از امام و رهبری دست نکشیم، افزود: الگوی جوان امروز ما باید این شهدا باشند و ادامه دهنده راه آنها باشند.

سرهنگ دانش آموز در پایان بیان داشت: عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام با مشارکت مردم و مسئولین نیک اندیش تنگ ارم آغاز خواهد شد و ما نیز به حسب وظیفه حمایت و پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار