فرمانده نیروی دریایی سپاه:

رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن با خدا بودن است

سردار «تنگسیری» رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن را با خدا بودن دانست و گفت: مادامی که خدا را داریم، از دشمنان واهمه نداریم؛ همه این تحریم‌ها و تهدیدات و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده، برای پیامبر (ص) نیز وجود داشت، اما به برکت خون شهدا از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.
کد خبر: ۵۰۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ - 30January 2022

رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن با خدا بودن است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در یادواره ۲۲۴ شهید شهرستان «سیاهکل» حضور در مجالس شهدا را به دعوت خود شهدا دانست و اظهار داشت: حضور در مجالس شهدا به معنی سلام بر شهداست و شهدا زمانی که ما نیازمند هستیم پاسخ ما را می‌دهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه شهدا را لنگرگاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل وچهارمین سال انقلاب اسلامی هستیم و این ایام به شهدا تعلق دارد.

وی با اشاره به اخلاص و از خودگذشتگی شهدا، تصریح کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی میراث شهداست و وظیفه داریم از میراث شهدا حراست کنیم؛ همچنین مطالعه وصیتنامه‌های شهدا ضرورت دارد.

وی پشتیبانی از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و توجه به نماز و حفظ حجاب را از محور‌های وصایای شهدا دانست و تاکید کرد: مادامی که با شهدا و در مسیر شهدا هستیم، هیچ دشمنی جرات ندارد به ما ضربه بزند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه باید از شهدا مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را بیاموزیم، متذکر شد: دست مدد الهی به آمریکایی‌ها در خلیج فارس شش سیلی محکم زد که از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد و توانستیم هیمنه آمریکا را خرد کنیم.

وی رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن را با خدا بودن دانست و تصریح کرد: مادامی که خدا را داریم، از دشمنان واهمه نداریم و همه این تحریم‌ها و تهدیدات و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده، برای پیامبر (ص) نیز وجود داشت، اما به برکت خون شهدا از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

سردار تنگسیری با بیان اینکه جوانان سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی همواره برای عزت کشور ایثار و فداکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی‌ها می‌ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب‌های سرزمینی ما شود و حتی در آب‌های تحت نظارت ما قرار بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم توسل به شهدا و ادامه دادن راه آنان، متذکر شد: باید از انقلاب و رهبری پشتیبانی کنیم تا پرچم شهدا را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار