مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و اداره کل فنی و حرفه‌ای البرز

سرهنگ «طیران» از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با هدف توانمندسازی جهادگران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 31January 2022

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و اداره کل فنی و حرفه‌ای البرزسرهنگ «مهران طیران» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز خبر داد و هدف از این امر را توانمندسازی جهادگران و افرادی که در منطقه تحت آموزش آن‌ها هستند، عنوان کرد.

وی مطرح کرد: زمانی که گروه‌های جهادی در منطقه‌ای حضور پیدا می‌کنند، بر اساس نیازها و ظرفیت‌های موجود منطقه‌ای، نیازهای آموزشی و مهارتی را احصا می‌کنند و این نیازها از طریق اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تأمین می‌شود. آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری، عمران و ... به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز به جهادگران ارائه خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه بیان داشت: در شیوه متمرکز، جهادگران با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند و در شیوه آموزش غیرمتمرکز، مربی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای به منطقه اعزام می‌شود و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها