نماینده مردم در مجلس:

آمریکا پشت پرده تهاجم به یمن است

آقازاده دافساری گفت: پشت پرده تهاجم به یمن آمریکاست و متأسفانه نقش‌آفرینی برخی کشور‌های منطقه در این مسیر باعث تشدید بحران شده است.
کد خبر: ۵۰۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ - 31January 2022

آمریکا پشت پرده تهاجم به یمن است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید علی آقازاده دافساری» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ائتلاف مورد اماراتی-سعودی حق تجاوز به یمن را برای خود قائل هستند، اما حق دفاع را برای مردم یمن نمی‌پذیرند و آن را بر نمی‌تابند و امروز شاهد تجاوز و کشتار وحشتناکی در یمن هستیم.

وی افزود: نقش جمهوری اسلامی ایران در در تحولات یمن بلکه در منطقه کاملا روشن است، احترام به حق حاکمیت و حقوق ملت‌ها در سایه جلوگیری از تجاوز و دخالت سایر کشور‌ها همواره موضع جمهوری اسلامی بوده و در مورد یمن هم همین موضوع صدق می‌کند و ما معتقدیم سرنوشت یمن را باید مردم این کشور مشخص کنند نه موشک‌های آمریکایی و سعودی.

نماینده مردم رشت تصریح کرد:پشت پرده تهاجم به یمن آمریکا است و متاسفانه نقش آفرینی برخی کشور‌های منطقه در این مسیر باعث تشدید بحران شده است و ما شاهدیم مردم مظلوم و در محاصره یمن در شرایط سخت و گرسنگی و بحران غذایی و دارویی با بی رحمی مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تسلیحات متعددی را در اختیار ائتلاف عربی قرار دادند، ادامه داد: امروزه شاهد رخداد ننگین جنایت علیه بشریت در یمن هستیم و آمریکا تنها از این مسیر به فکر فروش بیشتر سلاح و ادوات جنگی است هیچ توجهی به حقوق بشر ندارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار