مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان خبر داد؛

اجرای ۲۰۰ برنامه کودک و نوجوان محور؛ ویژه دهه فجر در گیلان

«میر عظیمی» گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه ایام‌الله چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب با محوریت کودک و نوجوان درگیلان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ - 31January 2022

اجرای ۲۰۰ ویژه برنامه کودک و نوجوان ویژه دهه فجر در گیلان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سیدجلیل میر عظیمی» مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه ضرورت نقش‌آفرینی در قالب «سربازان جهاد تبیین»، اظهار داشت: آگاهی بخشی به نسل جوان درباره دستاورد‌های انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان با بیان اینکه این موضوع در اولویت دستگاه‌های فرهنگی است، تصریح کرد: صیانت از ارزش‌ها و مرز‌های جغرافیایی کشور را مدیون و مرهون تربیت شدگان در مکتب انقلاب هستیم.

وی افزود: ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه ایام الله چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب با محوریت کودک و نوجوان درگیلان اجرا می‌شود.

میر عظیمی با اشاره به اینکه در همین راستا به دنبال تربیت نسل کودک و نوجوان و اجرای فعالیت‌های هدف‌مند فرهنگی برای آینده نظام مقدم جمهوری اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان جایگاه و دستگاه‌های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به برخی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: گلباران مزار شهدا، اکران رایگان فیلم «منصور»، نشست «سبک زندگی ایرانی-اسلامی با رویکرد فرزندآوری» بخشی از برنامه‌های این نهاد برای ایام دهه مبارک فجر است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان متذکر شد: برگزاری «جشن انقلاب»، «برپایی نمایشگاه دستاورد‌های علمی»، «نشست‌های تخصصی با محوریت محیط‌زیست» و اجرای «مسابقه نقاشی انقلاب» در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت حضوری و مجازی برای کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی بخش دیگری از برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار