فرماندار رشت خبر داد؛

افتتاح ۴۸۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت دهه فجر در رشت

«‌امام‌پناهی» گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۸۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان رشت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 31January 2022

افتتاح ۴۸۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت دهه فجر در رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «حمیدرضا امام‌پناهی» فرماندار رشت عصر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: ۴۸۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان «رشت» افتتاح خواهد شد.

فرماندار رشت تصریح کرد: این پروژه‌ها در مجموع با اعتبار حدود ۷۵۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان رشت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از مجموع پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر امسال در شهرستان رشت ۴۶۵ طرح با اعتبار ٣٠٩ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های عمرانی و ٢١ طرح با ۴۳۸ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های اشتغالزایی خصوصی است.

امام‌پناهی خاطرنشان کرد: افتتاح این طرح‌ها برای یک هزار و ۲۴۳ نفر اشتغال موقت و برای ٣٣٨ نفر اشتغالزایی دائم خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این پروژه‌ها در بخش عمران شهری و روستایی آسفالت راه روستایی تا طرح‌های هادی، مسکن و شهرسازی، توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، ایجاد توسعه شبکه‌های آب رسانی، کشاورزی، ارتباطات و فناوری، سلامت، مقاوم سازی مدرسه را شامل می‌شود.

فرماندار رشت متذکر شد: طرح‌های اشتغال زایی پروژه‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، ورزشی، اقامتی و بومگردی، طرح خرد حمایتی را شامل می‌شود.

وی افزود: کلنگ زنی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل ٢٠٠ واحد با اعتبار ٧٠ میلیارد تومان در مسکن مهر رشت و پروژه یک هزار و ٧٠٠ واحدی با ۵۹۵ میلیارد تومان در سپیدرود رشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار