رهبر معظم انقلاب:

تجلیل از مقام و منزلت حاج آقا مصطفى خمینى احترام به امام (ره) و تجلیل از ارزش‌هاى اسلامى و انقلاب است

صبر و بردبارى حضرت امام خمینى (ره) در فراق حاج آقا مصطفى، چهره آن حضرت را در مقابل دیدگان ملت ایران مانند خورشید فروزان کرد. بنابراین تجلیل از مقام و منزلت حاج آقا مصطفى خمینى در واقع احترام به حضرت امام (رض) و تجلیل از ارزشهاى اسلامى و انقلاب محسوب مى‌شود...
کد خبر: ۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰ - 25October 2013

تجلیل از مقام و منزلت حاج آقا مصطفى خمینى احترام به امام (ره) و تجلیل از ارزش‌هاى اسلامى و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی khamenei.ir، مقام معظم رهبرى در دیداری با دستاندرکاران برگزارى کنگره بزرگداشت مقام و منزلت مرحوم حاج آقا سید مصطفى خمینى، با اشاره به خصوصیات بارز مرحوم سید مصطفى خمینى فرمودند: فرزند ارشد حضرت امام(رض) از خصوصیات برجستهاى برخوردار بود. او علاوه بر جنبه علمى، استعداد درخشان و جوالى را در فقه و اصول و علوم عقلى از خود در حوزه علمیه نشان داد.

حضرت آیتالله خامنهاى ذوق و علاقه مرحوم حاج آقا مصطفى خمینى به شعر و هنر را یادآور شدند و فرمودند: وى تمامى کتابهاى برجسته و مطرح زمان خود را خوانده بود. او شخصیتى همهجانبه داشت و چنین به نظر مىرسید که همه خصوصیات مثبت در وجود ایشان در حال رشد و ترقى است.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامى به زهد و پارسایى مرحوم حاج آقا مصطفى خمینى در زندگى پربار او اشاره کردند و در پایان سخنانشان فرمودند: صبر و بردبارى حضرت امام خمینى (ره) در فراق حاج آقا مصطفى، چهره آن حضرت را در مقابل دیدگان ملت ایران مانند خورشید فروزان کرد. بنابراین تجلیل از مقام و منزلت حاج آقا مصطفى خمینى در واقع احترام به حضرت امام (رض) و تجلیل از ارزشهاى اسلامى و انقلاب محسوب مىشود.
 
 گفتنی است حاج آقا سیدمصطفی خمینی فرزند ارشد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،  در تاریخ یکشنبه اول آبان 1356 در حالی که 47 بهار از عمرش میگذشت به طرز مشکوکی به دست عوامل رژیم طاغوت مسموم شده و به شهادت رسید.
نظر شما
پربیننده ها