فرمانده سپاه استان تهران:

بیش از ۵ هزار برنامه دهه فجر در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود/ اجرای پروژه‌های آبرسانی به ۳۲ روستا

سردار ذوالقدر گفت: ۵ هزار و ۷۸۲ برنامه فرهنگی، عمرانی، خدماتی، مذهبی و ... در قالب ۱۷۴ عنوان کلی طی ایام دهه فجر امسال در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ - 31January 2022

بیش از ۵ هزار برنامه دهه فجر در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود/ اجرای پروژه‌های آبرسانی به ۳۲ روستابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران امروز در نشست خبری چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای ایام دهه فجر امسال برنامه‌های متعدد و متنوعی در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی، بصیرتی و مذهبی در شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ها گفت: فضاسازی معابر در سطح شهرها، برپایی جشن انقلاب در مساجد، ایستگاه‌های سیار فرهنگی شامل تئاتر خیابانی، سرود، ایستگاه‌های صوتی و صلواتی و کاروان‌های شادی از جمله این برنامه‌ها هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران ادامه داد: برگزاری یادواره آبروی محله برای خانواده شهدا، غبارروبی عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برپایی نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی و مقایسه دوران پیش، حین و پس از پیروزی انقلاب در حوزه‌های علمی، فناوری و اقتصادی از دیگر برنامه‌هایی ایام دهه فجر است.

سردار ذوالقدر با اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: حدود ۱۰۷ هزار بسته معیشتی در دی امسال توزیع شد و در بهمن ماه نیز یکصد هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود.

وی با اشاره به رژه موتورسواران از فرودگاه تا حرم مطهر امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه ادامه داد: بازدید از باغ موزه‌های دفاع مقدس، هوا و فضا و موزه عبرت، بازدید از آسایشگاه جانبازان، تجلیل از برترین‌های فضای مجازی، تجلیل از مادران دارای چهار فرزند و بیشتر و برگزاری انواع مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی استمرار دارد و انجام واکسیناسیون دز سوم در درمانگاه‌ها، ویزیت رایگان در بهداری‌ها و مراکز درمانی، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، سرکشی از خانواده‌های مدافعان سلامت و اجرای برنامه‌های کارآفرینی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

سردار ذوالقدر با اشاره به اجرای پویش کاشت نهال، بذرپاشی و بوته‌‎کاری افزود: تجلیل از خانواده‌های دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت، اکران فیلم‌های ارزشی در شهر‌های استان تهران، برگزاری نشست‌های طلاب در فضای مجازی و حقیقی و پاسخگویی به سوالات، نواخته شدن زنگ مدارس و افتتاح پروژه‌های عمرانی و جهاد سازندگی در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آبرسانی تصریح کرد: بسیج اقشار پروژه‌های آبرسانی شامل آب شرب و کشاورزی به ۳۲ روستا در شهرستان‌های ملارد، ری و پیشوا را اجرا می‌کند و گرامیداشت شبانان استان تهران به عنوان تولیدکنندگان مواد پروتئینی و لبنی نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: برگزاری پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کلنگ‌زنی خانه محرومان و ۳۰ پروژه مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام (ره)، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و اعزام گروه‌های جهادی، پزشکی و سازندگی به مناطق محروم، پیاده‌‎روی خانوادگی، اجرای پویش نذر خون و سایر برنامه‌های فرهنگی همراه با جشن ملی ۱۴۰۰ در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار