امام جمعه محمودآباد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دهه فجر تداعی کننده ایثار و رشادت مردم ایران است

حجت‌الاسلام «جباری» گفت: دهه مبارک فجر تداعی کننده ایثار و رشادت مردم قهرمان ایران است.
کد خبر: ۵۰۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ - 31January 2022

ایام الله دهه مبارک فجر تداعی کننده ایثار و رشادت مردم قهرمان ایران استحجت‌الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: دهه مبارک فجر تداعی کننده ایثار، رشادت، شجاعت، همبستگی و ولایت‌پذیری مردم قهرمان، اظهار قدردانی و تجلیل از زحمات و فداکاری‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و میثاق مجدد ملت ایران با مقتدای خویش و رهبر فرزانه‌ای است که ۳۳ سال مدبرانه سکانداری نظام مقدس را با وجود تمامی مشکلاتی که دشمنان ناجوانمردانه بر مردم مظلوم ما تحمیل نموده‌اند؛ برعهده دارند.

وی تصریح کرد: ملت عزیز ما نیز بیش از چهار دهه با عبور از موانع دشوار و تحریم‌های ظالمانه در برابر مستکبران جهانی ایستاده‌اند و در مسیر فتح قله‌های افتخار و کسب عزت به پیش می‌روند.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: بی‌تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه امیدوارانه به آینده استمرار خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جباری افزود: اکنون که در چهل‌وسومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم؛ ایام الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و خانواده‌های مکرم شهداء، جانبازان، ایثارگران، ملت بزرگ ایران، مسئولین مخلص و صدیق و مردم مومن و انقلابی شهرستان محمود آباد تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی در پایان گفت: از خداوند قادر متعال سعادتمندی، پیشرفت، پیروز و توفیقات در عرصه‌های مختلف را برای همگان مسالت خواهم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها