استاندار همدان:

قیام امام خمینی (ره) مستکبرین را به خاک ذلت نشاند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: با قیام ملت در انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مستکبرین به خاک ذلت نشستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی توانستند مسیر و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی را ادامه و هدایت کنند.
کد خبر: ۵۰۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ - 01February 2022

قیام امام خمینی (ره) مستکبرین را به خاک ذلت نشاندبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، ضمن حضور در دفتر و دیدار و گفت‌وگو با حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، اظهار داشت: قرن‌ها باید بگذرد تا فردی همچون امام خمینی (ره) بیاید و بتواند پرچم‌دار قیامی باشد تا بساط ظلمِ ستمگران را برچیند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۵۰۰ سال نظام ستم‌شاهی که در تاروپود اعماق جامعه نفوذ کرده و به نظام منحوس پهلوی ختم شد، گفت:  نظام منحوس پهلوی منابع و امکانات کشور را به تاراج می‌برد و آن را در اختیار بیگانگان قرار می‌داد و ظلم و ستم را در حق ملت ایران روا می‌داشت.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نظام پهلوی علاوه بر تاراج منابع و امکانات، بر سر فرهنگ، اعتقادات و ارزش‌های ملت را نیز معامله می‌کردند، افزود:  کشور را در اختیار بیگانگان قرار دادند و با روحیات ددمنشانه دست به کشتار ملت ایران می‌زدند.

وی تصریح کرد: در زمان پهلوی کشور در ظاهر در حال توسعه بود؛ زیرا تمام این اقدامات چیزی جز وابستگی ایران به بیگانگان را به همراه نداشت. نقشه شومی برای کشور کشیده بودند که فرجام آن فروپاشی و تجزیه کشور بود که امام خمینی (ره) با تمسک به قیام اباعبدالله الحسین (ع) مانع از این کار شد و انقلاب اسلامی را بنیان‌گذاری کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لطف پروردگار در کمترین زمان ممکن به ثمر نشست و نظام مقدس جمهوری اسلامی بنیانگذاری شد، گفت:  امام خمینی (ره) وحدتی بی‌نظیر در بین کلیه اقشار مختلف جامعه برقرار کرد و با ایستادن در مقابل یک نظام تا بُن دندان مسلح، پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: با قیام ملت در انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مستکبرین به خاک ذلت نشستند و رهبر معظم انقلاب به خوبی توانستند مسیر و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی را ادامه و هدایت کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دشمن از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی تاکنون هر طریقی با هر حیله و نیرنگی به دنبال ضربه زدن این نظام مقدس است، افزود:  وظیفه ما این است که آیندگان را نسبت به گذشته بیدار و هوشیار کنیم و باید با هشدارهای لازم و در دستور کار قرار دادن منویات  رهبر معظم انقلاب  به‌ویژه جهاد تبیین، آیندگان را آگاه و هوشیار کنیم و باید در مقابل توطئه‌های دشمنان را که در پی ناکارآمد نشان دادن این نظام الهی هستند، ایستاد و مانع از نفوذ آن‌ها در این کشور شد.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان این سرزمین، بیش از ۱۸۵ توطئه برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی طرح کرده‌اند و بیش از ۱۰۰ مورد آن را تاکنون انجام داده، که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، همه آن‌ها به شکست ختم شدند و امروزه به دنبال تهییج اقشار مختلف حرکت پوینده و شتابان این نظام و انقلاب الهی را کند کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در پی آن هستند تا با بهانه‌هایی مثل همسان‌سازی، مسائل معیشتی و حق‌وحقوق کارکنان، مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند و به جهت بی‌تدبیری‌هایی که در چند سال اخیر صورت گرفت مشکلات و مسائلی جبران‌ناپذیری برای مردم ایجاد شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه از برنامه دولت سیزدهم سامان دادن به مشکلات و بی‌تدبیری‌هایی است که از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است، گفت: توجه به سلامت، ارتقاء معیشت، تأمین مسکن و ترمیم اعتماد عمومی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار دولت سیزدهم است و همچنین با حضور در بین مردم و انجام اقدامات سازنده، در جهت اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام برداشته که قابل تقدیر است.

وی متذکر شد: ما هم در استان با تأسی از منویات مقام معظم رهبری، رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان سیاست‌های دولت را پیگیری و اجرا خواهیم‌ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها