نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

رهاسازی فرهنگ اصلا جایز نیست

حجت‌الاسلام «آل هاشم» با بیان اینکه رهاسازی فرهنگ اصلا جایز نیست، گفت: مدیریت فرهنگ یک کار لازم‌الاجرا است و باید بر مبنای شعائر و مبانی انقلاب باشد که با هنر هنرمندان بسیاری از اهداف اسلام و انقلاب را می‌توانیم در جامعه گسترش دهیم.
کد خبر: ۵۰۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 01February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی امروز در آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، اظهار داشت: جشنواره تئاتر رضوی باید باعث تقویت تئاتر اسلامی شود. جشنواره‌ها و در رأس آن‌ها جشنواره رضوی می‌تواند محلی برای کشف استعدادهای جدید و ارزیابی سطح هنری هنرمندان این منطقه باشد.

وی بیان کرد: در چند سال اخیر تئاتر در شهر اولین‌ها جانی تازه گرفته و بروز و ظهور استعدادهای جوان و تحصیل‌ کرده این هنر، این نوید را می‌دهد که تئاتر تبریز آهسته آهسته به جایگاه نخستین خود در این شهر باز شود.

امام جمعه تبریز با بیان به اینکه رهاسازی فرهنگ اصلا جایز نیست، گفت: مدیریت فرهنگ یک کار لازم الاجرا است و باید بر مبنای شعائر و مبانی انقلاب باشد که با هنر هنرمندان بسیاری از اهداف اسلام و انقلاب را می‌توانیم در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار