برگزاری یادواره سردار شهید «اسماعیل‌زاده» از شهدای عملیات مرصاد در گناباد

به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید «ابوالقاسم اسماعیل‌زاده» در گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ - 01August 2015

برگزاری یادواره سردار شهید «اسماعیل‌زاده» از شهدای عملیات مرصاد در گناباد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، همزمان با سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد و مراسم گرامیداشتی به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید ابوالقاسم اسماعیلزاده شهری، فرمانده گردان امام صادق (ع) و لشکر ویژه شهدا در گناباد برگزار شد.

در این یادواره که جمعی از مسئولین شهرستان، یادگاران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، حجتالاسلام میری امامجمعه شهرستان فیضآباد و مهولات طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس بهخصوص شهید اسماعیلزاده خاطرنشان کرد: شهدا پاسداری از اسلام، قرآن و میهن اسلامی را وظیفه خود میدانستند و به شایستگی در انجاموظیفه دینی خود عمل کردند و بهفرمان امام خود راهی جبهههای جنگ شدند.

وی با اشاره به اهمیت ادامه دادن راه و رسالت شهدا، افزود: حال ما باید وظیفه خود را در قبال پاسداشت خون شهیدان به نحو احسن و با پیروی از ولایتفقیه عملی کنیم.

حجتالاسلام میری در ادامه تصریح کرد: برای اینکه راه درست را پیدا کنیم باید به قرآن تمسک بجوییم، همانطوری که شهدا با قرآن راه خود را پیدا کردند.

در ادامه سرهنگ میرزائی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید اسماعیلزاده از خاطرات عملیات مرصاد و لحظه شهادت این شهید بزرگوار مطالبی بیان و وی را مظهر شجاعت در این عملیات دانست.

لازم به ذکر است شهید ابوالقاسم اسماعیلزاده در تاریخ 12 تیرماه 1341 در قصبه شهر گناباد دیده به جهان گشود و در تاریخ 6 مرداد 1367 و در عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها