رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

تألیفات آیت‌الله صافی گلپایگانی گرمابخش مسیر حرکت حوزه‌های علمیه خواهد بود

سرلشکر باقری در پیامی با تسلیت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی عنوان کرد: آثار و تألیفات ارزشمند، پرشمار و ماندگار وی همواره گرمابخش مسیر حرکت حوزه‌های علمیه و طلاب و روحانیون متعهد و اصیل خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 01February 2022

تالیفات آیت الله صافی گلپایگانی همچنان گرمابخش مسیر حرکت حوزه‌های علمیه خواهد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتحال آیت‌الله «لطف‌الله صافی گلپایگانی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ»

ارتحال ملکوتی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی از همراهان مصمم حضرت امام (ره) و نهضت اسلامی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این فقیه وارسته و مجاهد نستوه در زمره فقهای برجسته تاریخ معاصر در عرصه‌های ترویج فرهنگ و معارف دینی و فقه اسلامی درخشید و آثار و تألیفات ارزشمند، پرشمار و ماندگار وی همواره گرمابخش مسیر حرکت حوزه‌های علمیه و طلاب و روحانیون متعهد و اصیل خواهد بود.

این ضایعه بزرگ و جبران‌ناپذیر را به پیشگاه مقدس حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن فقید سعید و مقلدان ارجمند ایشان در اقصی نقاط جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای ایشان علو درجات و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و برای خانواده مکرم و یادگاران گرانقدر او صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار