نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

«آیت‌الله خاتمی» گفت: دشمن هرگز دست از توطئه برنخواهد داشت به همین خاطر تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی امری ضروری است.
کد خبر: ۵۰۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 01February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، حجت‌الاسلام «علی خاتمی» امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در زنجان با اشاره به اینکه این ایام فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب است، اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه با وجود اینکه دشمنان تا به امروز در رسیدن به این امر ناکام مانده است، اضافه کرد: دشمن هرگز دست از تلاش برنخواهد داشت، به همین خاطر تبیین صحیح این دستاوردها امری ضروری است.

وی با بیان اینکه ملت دارای هویت زیر بار ذلت نمی‌رود و هویت این است که تاریخ خود را بشناسد، اضافه کرد: یکی از سیاست‌های استعمارگران این است که سراغ کشورهایی می‌رود که ریشه ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ۲۴۰ شبکه خارجی شب و روز به فرهنگ ما هجوم می‌آوردند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب در جنگ نظامی موفق نشدند و برای همین نسل جوان را با جنگ‌نرم فرهنگی هدف گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا مثل زالو جهان را مکیده و اگر تاکنون انقلاب اسلامی ما ایستاده و سرپا مانده است، به دلیل بیداری اسلامی در همان سال 1359 است، ادامه داد: سختی‌ها و دشواری‌ها تمام می‌شود ولی انقلاب ما همچنان پابرجا مانده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان نیز در آیین زنگ انقلاب در این مراسم با اشاره به اینکه امید است در سایه انقلاب اسلامی، رشد بیش‌ از پیش دانش‌آموزان کشور میسر شود، گفت: زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان زنجان برگزار شده و تلاش داریم هر ساله این جشن در مدارس استان زنجان باشکوه‌تر باشد.

اسماعیلی عنوان کرد: به مناسبت دهه فجر دیدار و تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها