همزمان با آغاز دهه فجر؛

نیرو‌های مسلح قم با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان قم، امروز همزمان با آغاز دهه فجر، با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سپس گلباران بیت تاریخی امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۰۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ - 01February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با آغاز دهه فجر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرماندهان، کارکنان و سربازان یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان قم، طی مراسمی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) گردهم آمدند.

آیت الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری را در برابر خود دیده و ظرفیت‌های بالای این قیام الهی این توانمندی را به رهروانش می‌دهد تا تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه دهه فجر به عنوان یکی از مناسبت‌های ملی و مذهبی ما ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد، افزود: می‌شود با برنامه ریزی مناسب ضمن بالفعل کردن این ظرفیت‌ها آن‌ها را در جامعه عملی کرد و به آرمان‌های مقدس انقلاب رسید.

در این مراسم که با مدیحه سرایی همراه بود، سرهنگ «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه قم، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام «مجید منتظرزاده» فرمانده تیپ ۸۳ مستقل روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، فرماندهان نیروی انتظامی، قشرهای مختلف بسیج و نمایندگانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و دیگر دستگاه‌های استان حضور داشتند.

سپس نیرو‌های مسلح حاضر در مراسم، از حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) به سمت بیت تاریخی حضرت امام (ره) در میدان روح الله حرکت کرده و با اهداء شاخه‌های گل، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

نیرو‌های مسلح قم با آرمان‌های رفیع امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها