نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مطالبه‌گری‌ها نباید موجب شادی دشمن شود

آیت‌الله «فلاحتی» با تاکید براینکه نیاز اساسی امروز در کنار هم بودن مسئولان و مردم است، گفت: مطالبه‌گری‌ها نباید موجب شادی دشمن شود بنابراین همه دلسوزان انقلاب باید در کنار همدیگر باشند و درد‌ها را طوری مطرح کنند که دل دشمن شاد نشود.
کد خبر: ۵۰۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ - 01February 2022

نیاز اساسی امروز در کنار هم بودن مسئولان و مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای شهرستان «رشت» با تبریک و تهنیت این ایام نورانی اظهار داشت: ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ آغاز روزگار فرخنده ملت ستمدیده ایران بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تحقیر ملت ایران در حکومت‌های شاهان ظالم افزود: اقشار مختلف مردم اعم از فرهیختگان و غیر فرهیختگان در زیر چکمه حاکمان بودند و ملت ایران از مظلوم‌ترین ملت‌های دنیا محسوب می‌شدند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) پس از ۱۵ سال تبعید در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به میهن بازگشت، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در قله اقتدار و اوج عزت بین ملت‌های دیگر به سر می‌برد و آن را مدیون ایمان و جهاد مردم می‌دانیم.

آیت الله فلاحتی صبر و مقاومت ملت ایران را مثال زدنی خواند و خاطرنشان کرد: ملت ایران در سایه ایمان به خدا و جهاد و مقاومت به اوج اقتدار جهانی دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: اشتباه محاسباتی دشمنان موجب شد جمهوری اسلامی ایران در شرایط ممتاز درونی و جهانی قرار گیرد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه قدرت‌های غربی در سال ۱۳۵۶ ایران را جزیره ثبات نامیدند، افزود: سال ۱۳۵۷ این اظهارنامه آن‌ها ایران را تبدیل به جزیره جهنمی برای آمریکا و کشوری امن برای ملت ایران کرد.

وی واقعه طبس را دومین اشتباه محاسباتی آمریکا علیه ملت ایران برشمرد و متذکر شد: تحمیل جنگ ۸ ساله به ملت ایران سومین اشتباه محاسباتی آمریکا بود و این امر موجب شد مردم ایران در سایه تحریم تسلیحاتی به اقتدار برسد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه قبول قطعنامه ۵۹۸ در سایه رهبری موجب انسجام میان ملت شد، خاطرنشان کرد: حمله منافقین به ایران از اشتباه‌های محاسباتی دشمنان است که موجب شکوفایی ایران اسلامی شد.

وی انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب را سبب اقتدار جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: روی کار آمدن دولت اصلاحات، ایجاد آشوب در سال‌های ۷۸، فتنه۸۸، ۹۶ و ۹۸ از جمله اشتباه‌های محاسباتی دشمنان علیه نظام اسلامی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه راه اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه از دیگر اشتباه‌های محاسباتی آمریکا علیه ملت ایران است، تصریح کرد: اشتباه دیگر غربی‌ها این بود که فکر می‌کردند با طرح برجام در دولت اعتدال می‌توانند ملت ایران را در شرایط سخت قرار دهند.

وی سه دهه شبیخون فرهنگی را از اشتباه‌های محاسباتی آمریکا علیه ملت ایران خواند و متذکر شد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و راه اندازی جنگ جهانی اقتصادی علیه ملت ایران از دیگر اشتباه‌های قدرت‌های غربی بود و این اشتباه‌ها موجب شد هر روز بر شکوفایی و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شود.

آیت الله فلاحتی لحاظ نکردن معنویت در جامعه ایرانی را از اشتباه‌های محاسباتی آمریکا عنوان کرد و اظهار داشت: استکبار هنوز ملت ایران را نشناخته و براین اساس قدرت‌های غربی از استکبارستیزی و معنویت ملت ایران بی خبر هستند.

وی با بیان اینکه غصه می‌خورم عده‌ای در داخل نمی‌توانند عزت ملت ایران را ببینند، خاطرنشان کرد: ساده انگاری است که بیندیشیم آمریکا ملت ایران را رها می‌کند.

امام جمعه رشت آمریکایی‌ها را طبق فرموده امام (ره) شیطان اکبر ذکر کرد و افزود: حضور مردم در در عرصه‌های انقلاب موجب خنثی شدن توطئه‌ها دشمنان می‌شود.

وی با تاکید براینکه نیاز اساسی امروز در کنار هم بودن مسئولان و مردم است، تاکید کرد: مطالبه گری‌ها نباید موجب شادی دشمن شود بنابراین همه دلسوزان انقلاب باید در کنار همدیگر باشند و درد‌ها را طوری مطرح کنند که دل دشمن شاد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار