مسئول دفتر نمایندگی لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

انقلاب اسلامی ایران، هیمنه شرق و غرب را شکست

حجت‌الاسلام «عطایی» گفت: انقلاب اسلامی کاملاً مستقل بود و هیمنه شرق و غرب را شکست و فرهنگ ناب اسلامی را زنده کرد.
کد خبر: ۵۰۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 01February 2022

انقلاب اسلامی ایران، پوزه شرق و غرب را به خاک مالیدحجت‌الاسلام «کاووس عطایی» مسئول دفتر نمایندگی لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن عرض تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 در حال شکل گرفت که جامعه آن زمان به‌شدت مشکل داشت و از لحاظ سیاسی به‌شدت به اجانب و آمریکا وابسته و از لحاظ ایدئولوژی نیز کاملاً منهای معنویت بود.

وی افزود: جامعه آن زمان از لحاظ اقتصادی نیز کاملاً وابسته و تک‌بعدی بود و قشر ضعیف جامعه آسیب می‌دید، از لحاظ نظامی کاملاً وابسته به غرب و شرق بود، از لحاظ علمی و آبادانی مشکل داشت و از نظر فکری و معنوی نیز قصد داشت به‌صورت کلی دین را از بین ببرد که در این راستا انقلاب اسلامی ایران بر سه پایه رهبری الهی، مکتب الهی و مردم بصیر شکل گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: انقلاب اسلامی کاملاً مستقل بود و پوزه شرق و غرب را به خاک مالید و فرهنگ ناب اسلامی را زنده کرد؛ فرهنگی که تا آن زمان مردم فکر می‌کردند دین مرده است. انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که نه‌تنها دین نمرده بلکه تنها نجات‌بخش جامعه بشری است.

حجت‌الاسلام عطایی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که دین می‌تواند بهترین نقش را در جامعه ایفا کند و دستاوردهای انقلاب پس از 43 سال این موضوع را ثابت می‌کند. امید است خداوند توفیق دهد تا بتوانیم از سربازان ولایت باشیم و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار