قائم مقام دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در خوزستان خبر داد؛

اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در مناطق کم برخوردار خوزستان

چنانی گفت: اکران برخی فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر برای نخستین بار در مناطق کم برخوردار توسط انجمن سینمای جوان اهواز پیش بینی شده و در این مناطق به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 01February 2022

اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در مناطق کم برخوردار خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «ناصر چنانی» قائم مقام دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در خوزستان امروز در آیین رونمایی از پوستر چهلمین جشنواره فیلم فجر در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به انتخاب بهترین مجموعه از فیلم‌های این دوره از جشنواره برای اکران در سینماهای اهواز اظهار داشت: ۱۶ فیلم این دوره جشنواره فیلم فجر در سه سینمای ساحل، هلال و اکسین اهواز از ۱۵ تا ۲۲ بهمن به مناسبت آغاز چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر اکران می‌شوند.

وی افزود: برای اکران این فیلم ها با ظرفیت صددرصد در سینماهای اهواز یک هزار و ۶۸۰ صندلی برای هر نوبت در نظر گرفته شد ولی با توجه به شیوع کرونا و به منظور رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی اکران فیلم‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت، روزانه شش نوبت و به طور کلی ۱۰ هزار و ۸۰ صندلی برای هر نوبت نمایش در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

چنانی گفت: اکران برخی فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر برای نخستین بار در مناطق کم برخوردار توسط انجمن سینمای جوان اهواز پیش بینی شده و در این مناطق به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره را شامل «ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس»، «مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان»، «بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروزشعیبی»، «شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا»، «شادروان به کارگردانی حسین نمازی»، «شهرک به کارگردانی علی حضرتی»، «دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی»، «لاله‌های دروغ به کارگردانی رامین سهراب»، «ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی»، «هناس به کارگردانی حسین دارابی»، «بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی»، «نمور به کارگردانی داوود بیدل»، «علف زار به کارگردانی کاظم دانشی»، «ضد به کارگردانی امیر عباس ربیعی» و «خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی» بیان کرد.

قائم مقام دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در خوزستان ادامه داد: نوبت‌های نمایش چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای اهواز ساعت ۱۸:۳۰ شروع و نوبت آخر ساعت ۲۳:۰۰ برای علاقمندان اکران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها