مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

محصول فجر انقلاب، اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی در دنیاست

سردار مرادحاجتی در جمع فرهنگیان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ماحصل فجر انقلاب، اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی در جهان هستی است.
کد خبر: ۵۰۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ - 01February 2022

ماحصل فجر انقلاب، اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی در دنیاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع فرهنگیان و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ماحصل فجر انقلاب، اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی در جهان هستی است.

وی افزود: همه می دانیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی هست که باید هر چه سریعتر مرتفع شوند اما نباید از پیشرفت ها و صلابت ایران اسلامی غافل شویم.

سردار مرادحاجتی گفت: زبان و شیوه گفتن حقایق و دستاوردها به نسل جوان خیلی شرط است. شما فرهنگیان واسطه و پیوند دهنده نسل ها هستید و می توانید خارج از درس ها و کتاب های معمول از حماسه ها و دستاوردهایی بگویید که امید و افتخار را نزد جامعه زنده کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تنها تشریح قدرت سیاسی و نظامی ایران اسلامی می تواند جامعه ما را به آینده امیدوار کند. جامعه ای که هزاران رسانه معاند امپراطوری های استکباری در تلاش اند تا آن ها را از نظام، انقلاب، رهبری، اسلام و آینده مایوس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار