فرماندار تنگستان:

دهه فجر میثاق و بیعت مجدد با انقلاب، امام و شهدا است

«لطفی» به اینکه از برنامه‌های دهه فجر میثاق و بیعت مجدد با انقلاب، امام و شهدا است گفت: با توجه به اینکه مردم در این دور یک سری نیازهای بیشتر دارند باید برای خدمت به مردم بهتر از گذشته آماده باشیم.
کد خبر: ۵۰۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 01February 2022

دهه فجر میثاق و بیعت مجدد با انقلاب، امام و شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد لطفی» فرماندار تنگستان امروز در آغازین از روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا شهر اهرم با تبریک این ایام اظهار داشت: باید در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه و کارهای بسیار که طی ۴۳ سال گذشته پس از انقلاب اسلامی صورت گرفته برای مردم گزارش شود.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان وظیفه دارند در ایام دهه فجر اولین کاری که باید انجام دهند با مردم گفتگو کنند گفت: کارها و پیشترفت‌هایی که طی ۴۳ سال گذشته در ابعاد مختلف در زمینه‌های علمی، صنعتی، پزشکی، ورزشی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتدار در سطح حوزه بین‌الملل باید تبیین شود.

فرماندار تنگستان یادآور شد: با توجه به اینکه بعضی سعی دارند اقناع سازی کنند تفاوت‌هایی و کارهای بزرگی که در این چندین سال اتفاق افتاده با بعضی خواسته و نیازهای بحق مردم ادغام و فعالیت‌های بزرگ انجام شده را به چشم نمی‌آورند که نیاز است اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های دهه فجر میثاق و بیعت مجدد با انقلاب، امام و شهدا است افزود: با توجه به اینکه مردم در این دور یک سری نیازهای بیشتر دارند باید برای خدمت به مردم بهتر از گذشته آماده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار