فرماندار بوشهر:

شهدا نقش ویژه‌ای در تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند

«رحیمی» گفت: شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.
کد خبر: ۵۰۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 01February 2022

شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «صالح رحیمی» فرماندار بوشهر در مراسم تجدید میثاق با شهدا اظهار داشت: جایگاه شهدا جایگاهی رفیع در جمهوری اسلامی ایران است و بخش قابل توجه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز تلاش می‌شود که بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت زندگی مردم در کشور و به خصوص در استان باشیم گفت: شهدا نقش ویژه‌ای در به ثمر نشستن و تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا هستند.

رحیمی گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد به بهره برداری رسیدن طرح‌های مختلف برای افزایش خدمات رسانی به مردم خواهیم بود و امید است خدمات و طرح‌های ارائه شده موجب افزایش خدمت رسانی به مردم شود.

مسئولان استان بوشهر اولین روز از دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور در گلزار شهدا و تجدید پیمان با مدافعان و ایثارگران راه استقلال و آزادی میهن اسلامی آغاز کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار