رهبر انصارالله: آمریکا و اسرائیل، دشمنان واقعی مسلمانان هستند

رهبر جنبش انصارالله یمن با تأکید بر اینکه آمریکاییها و اسرائیلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند، گفت که این دشمنان، در پی تفرقه‌افکنی بین مردم یمن هستند.
کد خبر: ۵۰۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 01February 2022
رهبر انصارالله: آمریکا و اسرائیل، دشمنان واقعی مسلمانان هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه‌شنبه میزبان یک هیأت از قبایل «خب»، «الشعف»، «الیتمة» و «دهم»  از الجوف و یک هیأت از قبیله «العبدیة»  در مأرب بود.
 
شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد: «ما باید نسبت به برقراری امنیت و ثبات و همچنین حاکم شدن تفاهم و برادری بین ساکنان الجوف، اهتمام داشته باشیم و صلح عمومی در الجوف برقرار و امنیت و ثبات و همکاری بین مسئولان و افراد سرشناس در این استان حاکم شود».
 
وی ضمن ابراز خرسندی نسبت به هر گونه دیدار که تثبیت کننده برادری و همکاری بین ملت یمن باشد، خاطر نشان کرد، دشمنان براق تفرقه‌افکنی بین مردم یمن با عناوین مختلف تلاش می‌کنند.. در واقع، آمریکاییها و اسرائیلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند».
 
رهبر انصارالله ادامه داد: «آنان تلاش می‌کنند که از مشکلات داخل امت [اسلامی] برای اهداف خود بهره‌برداری کنند... اسرائیل و مزدوران آن، ملت یمن را دشمن مشترک خود می‌دانند. مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن در دیدارهایشان علنی است».
 
وی در انتقاد از استانداردهای دوگانه ریاض در تعامل با رژیم صهیونیستی و ملت یمن خاطر نشان کرد: «دو روز پیش، رئیس اسرائیل، به امارات سفر کرد و عربستان حریم [هوایی] خود را به روی او باز کرد، ولی سفر در حریم خود را برای ملت ما ممنوع کرده است».
 
وی با اشاره به کشتار چند روز گذشته ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در زندان صعده، گفت که این تجاوز، «به صورت عمدی صورت گرفت؛ هر چند که سازمان ملل و سایر [سازمانها]، از محل زندان نیز اطلاع داشتند».
 
رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره ملت یمن، یک جنایات است؛ در پایان تأکید کرد: «علت این است که این محاصره، باعث مشکلات بسیاری شده است... لذا وظیفه ماست که متحد باشیم و همه تلاش کنند که کشور، تسلیم خارج نشود».
 
قبایل یمن به ائتلاف سعودی: در کمین هر متجاوز و مزدوری هستیم
 
این قبایل نیز ضمن تشکر از رهبر انصارالله، حمایت کامل خود را از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ابراز و تأکید کرد که آماده هستند به همراه آزادگان، در تکمیل آزادسازی میهن مشارکت داشته باشند.
 
قبایل مذکور از فریب خوردگان خواستند که فرصت عفو عمومی را غنمیت بدانند و به جمع هموطنان خودبازگردانند و گفتند: «از حضور بین برادران خود در صنعاء، احساس افتخار کردیم و متعهد می‌شویم که از سرزمین خود حمایت و دفاع کنیم».
 
این قبایل در پایان خطاب به کشورهای حاضر در ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی-آمریکایی، هشدار دادند: «باید ناامید شوید. حضور ما در صنعاء باعث تقویت اتحاد برای مقابله با شما خواهد شد. اجازه نخواهیم داد که سرزمین ما هدف قرار گیرد. ما در کمین، هر متجاوز و مزدوری هستیم».
 
عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.
 
این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار