یادداشت/

انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی بود

انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.
کد خبر: ۵۰۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۲ - 04February 2022

انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی بود

گروه استان‌های دفاع‌پرس – مجید دائمی؛ دهه فجر از 12 بهمن تا 22 بهمن ماه؛ روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما است؛ روزهای انقلاب اسلامی است. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ یعنی امام امت آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

انقلاب اسلامی تحولات عمیقی در داخل کشور و جهان ایجاد کرد که مهمترین آن شکوفایی معنوی و گرایش مردم به سمت ارزشهای اسلامی؛ احیای اصل امامت در قالب ولایت فقیه، گسترش آزادیهای مشروع که خود موجب حضور بیشتر مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی و همچنین مسئله استکبار‌ستیزی در صلح بین‌المللی و احیای فریضه جهاد و بیداری ملت‌های مظلوم در مقابل مستکبران و سلطه طلبان و مطرح شدن اسلام در صحنه‌های بین‌الملی به عنوان قدرتی قابل توجه است.

لذا نسل امروز باید بداند که انقلاب تا به امروز چه مسیر و چه تنگناهایی را پشت سر و طی نموده  است. بیان رمز استقلال‌ و تبیین گام دوم انقلاب و تبیین مسیر پیش رو برای تحقق آرمان‌های انقلاب باید محور برنامه‌های انقلاب باشد.

دهه فجر باید رنگ و بوی امید بخش داشته باشد و فرصتی برای بیان کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی باشد دور شدن از کلیشه و روی آوردن به ابتکار و نوآوری در برنامه‌ها به سمت و سوی هنرمندانه باید در دستور کار قرار گیرد و همه ما باید در راه کسب رضایت مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار