مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

«واحد» گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت و ظرفیت برای تبیین دستاوردها و برکات انقلاب برای مردم است.
کد خبر: ۵۰۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷ - 05February 2022

دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها است«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: دهه مبارک فجر، یادآور رشادت‌ها و غیرت زنان، مردان، پیران و خردسالانی است که با سرمشق قرار دادن حضرت سیدالشهدا (ع) زیر بار ظلم حکومت طاغوت نرفتند و قیامی کردند که در آن خون بر شمشیر پیروز شد.

واحد افزود: رهایی از ستم طاغوت، رهایی از بردگی برای استکبار جهانی بود و آزادی به معنای واقعی کلمه برای ملت ایران فراهم شد و ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه این استقلال و آزادی در 43 سال گذشته توانسته است به پیشرفت‌های علمی و صنعتی و همه جانبه دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت و ظرفیت برای تبیین دستاوردها و برکات انقلاب برای مردم است و بصیرت افزایی مردم نسبت به برکات انقلاب اسلامی و نظام مقدس باید در برنامه ها، سخنرانی‌ها، نشست ها و جشن ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: مخالفان عزت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی با به راه انداختن جریان تطهیر و پاک نشان دادن رژیم منحوس پهلوی، سعی در شبهه افکنی در باورهای 43 ساله مردم را دارند که باید با تبیین دستاوردهای انقلاب و افزایش سطح آگاهی و هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی نقشه شوم آنان را نقش برآب کرده و خنثی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار