بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت دهه فجر؛

دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان بود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۰۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ - 02February 2022

دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

والفجر و لیال عشر

نصرمن ا... و فتح قریب

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستمشاهانی است که سالهای مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

 دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر (عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های سفاک و زیاده‌خواه خواهیم بود.

امروز چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی به جشن نشسته‌ایم که در گام دوم انقلاب از تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‌مندیم و در این مسیر همچنان گذشته محکم و استوار ایستاده‌ایم و برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش خواهیم کرد تا اقتدار، عظمت و سربلندی نظام به برکت خون شهیدان و سیدالشهدای مقاومت حاج «قاسم سلیمانی» بیش از پیش جلوه‌گر شود.

پس این دهه فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین های دهه ی مبارک فجر که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و مستکبران بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدانمان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان های خمینی کبیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» را متجلی سازیم.

ملت مومن، ولایتمدار و بایصیرت ایران اسلامی در طول ۴۳ سال با تحمل سختی‌ها و مشکلات و به رغم همه تهدیدها، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان توفنده و بی‌محابا به حرکت عاشورایی خود ادامه داد و شاهد افتخارآفرینی‌های بی‌شماری در حوزه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و... بوده و هستیم.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اعلام می دارد در پاسداری از آرمان‌های امام عزیز و شهدای گرانقدر این انقلاب و عمل به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام عظمای ولایت تا سپردن پرچم نظام مقدس اسلامی به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد و در مسیر ارزشمند و الهی برای تحقق آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با تربیت و پرورش جوانانی بابصیرت و آتش به اختیار آماده هرگونه جهاد برای استمرار این نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها