مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

دشمن با تمام توان خود درحال تطهیر چهره رژیم پهلوی است

«موسوی» با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان خود درحال تطهیر چهره رژیم پهلوی است، گفت: افرادی که این دوران را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که اظهارات دشمنان درباره دوران پهلوی دروغی بیش نیست.
کد خبر: ۵۰۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 02February 2022

دشمن با تمام توان خود درحال تطهیر چهره رژیم پهلوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، امروز (چهارشنبه) در یادواره شهدای محله مسجد و پایگاه حسینیه اسلام‌‌آباد، با بیان این‌که انسان دارای ۲ بُعد حیات نباتی و حیات انسانی و معنوی است، اظهار داشت: شهدا در زمان حیات خود، در خدمت مردم بوده و همواره خدا و اخلاق را مدنظر داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهدا پس از شهادت خود نیز مایه خیر و برکت هستند، عنوان کرد: بسیاری از گره‌ها و گرفتاری‌ها با توسل به شهدا رفع می‌شود و این موضوع ریشه در همان آیه شریفه دارد که درباره شهدا می‌گوید «...زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند».

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه امروز دشمنان سعی دارند تا نام و یاد شهدا در جامعه به فراموشی سپرده شود، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و خاطره این افراد به فراموشی سپرده شود.

موسوی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان خود تلاش می‌کند تا چهره رژیم پهلوی را تطهیر کند، بیان کرد: افرادی که این دوران را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که اظهارات دشمنان درباره دوران پهلوی دروغی بیش نیست و رژیم پهلوی همواره وابسته بود و جایی برای پیشرفت نداشت؛ در حالی که امروز کشور‌های همسایه برای همکاری و همراهی با ایران درخواست دیدار دارند.

وی با اشاره به عقاید و باور‌های دینی مردم ایران اسلامی، بیان کرد: رژیم پهلوی هیچ اعتقادی به مذهب مردم نداشت و مردم در این زمینه با چالش مواجه بودند.

موسوی با تأکید بر اینکه مردم دِین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند، اضافه کرد: امروز وظیفه دولت‌هاست که مشکلات مردم را در زمینه‌های مختلف از جمله «اقتصاد» حل کنند.

وی با اشاره به گلایه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از فعالیت اقتصادی در حوزه خودروسازی، لوازم خانگی و... عنوان کرد: باید در زمینه اقتصاد به‌نحوی فعالیت شود تا کسی شرمنده زن و فرزندان خود نباشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران در پیشرفت‌های مختلف علمی، فرهنگی و علمی، خاطرنشان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک ابرقدرت و کشور مستقل در بخش‌های مختلف شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها