سرپرست انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان خبر داد؛

برپایی ۳۰۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در مدارس خوزستان

اسکندری گفت: ۳۰۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در دهه فجر امسال در ۳۰۰ مدرسه خوزستان برپا شده است.
کد خبر: ۵۰۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 02February 2022

برپایی ۳۰۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در مدارس خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «ایمان اسکندری» سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: ۳۰۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در دهه فجر امسال در ۳۰۰ مدرسه خوزستان برپا شده است.

وی افزود: اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله نمایشگاهی با عنوان مدرسه انقلاب توسط خود دانش آموزان در مدارس برپا می‌کنند و امسال نیز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این نمایشگاه به ۲ صورت حضوری و مجازی برپا شده است.

اسکندری گفت: افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و خودباوری با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه معنویت و اخلاق در بین نوجوانان، آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب و خوانش آن توسط دانش آموزان با هدف بصیرت و تقویت دشمن شناسی، بخشی از اهداف برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان ادامه داد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب امسال در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما و یک بخش ویژه با عنوان مکتب حاج قاسم دایر شده است. همچنین محور اصلی این نمایشگاه‌ها در دهه فجر امسال، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها