دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

محرومیت‌زدایی و مردم‌داری از اولویت‌های سپاه است

سردار حزنی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی‌اش که حفظ امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌داری و مردم‌یاری را سرلوحه و اولویت خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۰۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 02February 2022

محرومیت‌زدایی و مردم‌داری از اولویت های سپاه استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید ضیاءالدین حزنی»، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اهواز اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی‌اش که حفظ امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌داری و مردم‌یاری را سرلوحه و اولویت خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اولویت محرومیت‌زدایی در مناطق صعب‌العبور و مرزی، افزود: در بعضی از پروژه‌ها در سراسر کشور اقدامات خوبی تا به امروز در همه استان‌ها انجام شده است که به ویژه در استان خوزستان که انواع و اقسام بلاها و حوادث پیوسته آن را تهدید کرده کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد: بخشی از این اقدامات در خوزستان گزارش شده است اما تا زمانی که رضایت همه مردم حاصل نشده است این آمارها قابل قبول نیست.

سردار حزنی یادآور شد: بنا شده است تا انشالله در سال ۱۴۰۱ طرح‌های آبرسانی، مسکن مددجویان و اشتغال‌زایی در استان اجرایی شود.

وی در رابطه با بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا بیان کرد: ما از هفته گذشته به اتفاق سردار فدوی و سردار شاهوارپور بازدید داشتیم و در بحث مسکن و آبرسانی اندیکا نیز تعهداتی دادیم. همچنین در بحث احشام نیز احداث جایگاهی برای احشام شان را تعهد دادیم که اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت البته این تعهدات زمانی که اجرایی شد می‌توانیم از آن‌ها دفاع کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ضمن قدردانی از اقدامات خوب صورت گرفته در زمینه کمک‌های مومنانه در استان گفت: من وظیفه دارم از کسانی که در استان خوزستان پشت میزهای جمهوری اسلامی نشسته‌اند و زحماتی که در حوادث مختلف و به ویژه کمک‌های مومنانه متحمل شده‌اند تشکر کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها