جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح دارد

امیر سرتیپ الهامی گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را دارد و و اجازه کوچک‌ترین تعدی و تجاوز را به دشمنان نخواهد داد.
کد خبر: ۵۰۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ - 02February 2022

امیر سرتیپ الهامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شیراز در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان پدافندی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر، اظهار داشت: آمادگی برای جهاد فی سبیل الله همچون شهدای راه انقلاب، یک اصل تغییرناپذیر در مجموعه پدافند هوایی ارتش است.

وی در ادامه عنوان کرد: نیروی انسانی متخصص، تلاشگر و غیور پدافند هوایی با ذکاوت و هوشیاری کامل از حریم هوایی جمهوری اسلامی حفاظت کرده و اجازه کوچک‌ترین تعدی و تجاوز را به دشمنان این مرز و بوم را نخواهند داد.

امیر الهامی با بیان اینکه هر لحظه آمادگی مقابله با دشمن را در بالاترین سطح را داریم، خطاب به فرماندهان این یگان پدافندی، گفت: شما وظیفه دارید که با تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها بصیرت، قدرت تصمیم‌گیری و دقت نظر کارکنان تحت‌الامر خود را در راستای عزت و اقتدار نیرو‌های مسلح، انقلاب و نظام اسلامی ارتقاء دهید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار