معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد؛

ضرورت توسعه علمی و فناوری در نیروی هوایی ارتش

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با بیان اینکه پژوهش موتور محرکه هر سازمانی است که نقش بنیادی در تولید علم دارد، گفت: انتظار توسعه علمی و فناوری در نیروی هوایی ارتش، بیشتر است.
کد خبر: ۵۰۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 02February 2022

پژوهش موتور محرکه هر سازمانی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جشنواره دانش و پژوهش نیروی هوایی ارتش که با حضور امیر سرتیپ دوم «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده این نیرو و جمعی از پژوهشگران و نویسندگان نیروی هوایی برگزار شد، ضمن تبریک روز ۱۹ بهمن و فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش، نیرویی فناورمحور و تجهیزات‌محور است و انتظار توسعه علمی و فناوری در این نیرو بیشتر است.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیق گفت: پژوهش موتور محرکه هر سازمانی است و نقش بنیادی در تولید علم دارد. هر کشوری که نقشی در تولید علم نداشته باشد، منزوی خواهد شد.

امیر اکرمی‌نیا خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش باید کاربردی باشد. در همین راستا لازم است فرماندهان بیش از پیش توجه ویژه‌ای به توسعه علم داشته باشند و از محققان، پژوهشگران و نخبگان حمایت کنند.

بازدید از موزه دفاع مقدس، رونمایی از کتاب‌های منتشرشده توسط دفتر مطالعات، تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی نیروی هوایی ارتش و تقدیر از نویسندگان و پژوهشگران برتر این نیرو از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

امیر سرتیپ دوم «سورانی» جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم «هوشنگ خادم» دقیق رئیس مرکز مطالعات، تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی و جمعی از پیشکسوتان و نویسندگان این نیرو نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها