استاندار کرمان:

راهکار‌های ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس و دانشگاه‌ها عملیاتی شود

«زینی وند» مکتب شهید سلیمانی را دربردارنده سیره همه شهدا و ترویج این مکتب را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: راهکار‌های ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان نماد برجسته‌ای از این فرهنگ باید در مدارس و دانشگاه‌ها بررسی و عملیاتی شود.
کد خبر: ۵۰۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ - 02February 2022

راهکارهای ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس و دانشگاه ها عملیاتی شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی زینی وند» استاندار کرمان، چهارشنبه (13 بهمن) در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر پرداختن به چرایی و مؤلفه های انقلاب اسلامی در میان جوانان تأکید کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه در تمرکز بر گفتمان در تراز انقلاب کوتاهی شده، اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی و شهدا آنقدر مؤلفه های جذاب و بزرگ دارد که نیازی به بزرگ نمایی نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش مکتب شهید سلیمانی را دربردارنده سیره همه شهدا و ترویج این مکتب را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: راهکارهای ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان نماد برجسته ای از این فرهنگ باید در مدارس و دانشگاه ها بررسی و عملیاتی شود.

زینی وند ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرگلزار بین المللی شهدای کرمان مبنی بر طراحی مسابقه ای از زندگی شهید سلیمانی در شبکه شاد ویژه دانش آموزان اعلام کرد: سازو کار آن را با آموزش و پرورش طراحی کنید و ما نیز به نوبه خود حمایت های لازم را انجام می دهیم.

وی افزود: در نرم افزار شاد مسابقه ای برای سالروز ولادت شهید سلیمانی طراحی شود که دانش آموزان زندگی شهید سلیمانی را مطالعه کنند و یا کتاب هایی باشد که معرف مکتب شهید سلیمانی باشد.

سردار محمدرضا حسنی سعدی، مدیرگلزار بین المللی شهدای کرمان هم در این نشست اظهار داشت: ۵۰۰ هزار دانش آموز استان در شبکه شاد حضور دارند که می توان از این ظرفیت برای تبلیغ و معرفی گفتار و منش و عملکرد حاج قاسم استفاده کرد.

انتهای  پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار