مدیرکل بنیاد شهید مازندران از مادر شهیدان محمدزاده عیادت کرد

«کهنسال» با حضور در بیمارستان امام (ره) ساری از مادر شهیدان ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده عیادت کرد.
کد خبر: ۵۰۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ - 02February 2022

مدیرکل بنیاد شهید مازندران از مادر شهیدان محمدزاده عیادت کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در عیادت از مادر شهیدان «ابوالقاسم»، «ابوالحسن» و «هادی محمدزاده» در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری اظهار داشت: مادر سه شهید گرانقدر محمدزاده همانند دیگر مادران شهدا حضرت زینب (س) را سرمشق زندگی خود قرار داده است و با استقامت و شکیبایی خود درس عزت و شهامت و شجاعت را به زنان جامعه ما آموخت.

کهنسال افزود: مادران شهدا شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه‌های نبرد با دشمنان کردند.

این مسئول اضافه کرد: این عزت، کرامت و عظمت را خداوند به این مادران پاک و مومنه عطا کرده است.

وی اظهار کرد: در نشست با مسئولین بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان این مادر صبور و فداکار از طریق پزشکان معالج ایشان از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن تشکر و قدردانی از عنایت و دلجویی استاندار مازندران از خانواده شهیدان والامقام محمدزاده بیان داشت: استاندار مازندران به صورت تماس تلفنی با خواهر شهیدان گرانقدر محمدزاده گفت‌وگو کرد و ضمن احوالپرسی و آگاهی از شرائط جسمانی، سلامتی و شفای کامل برای مادر شهیدان گرانقدر محمدزاده را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها