امرور؛

استان‌های «مأرب» و «تعز» توسط جنگنده‌های سعودی بمباران شدند

جنگنده‌های متجاوز سعودی امروز مناطق مختلف در استان‌های «مأرب» و «تعز» یمن را بمباران کردند.
کد خبر: ۵۰۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 03February 2022

استان‌های «مأرب» و «تعز» توسط جنگنده‌های سعودی بمباران شدند‌به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس‌ به نقل از المسیره، سلسله تجاوزات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. سعودی‌ها مناطق مسکونی در نقاط مختلف یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های عربستان سعودی مناطق مسکونی در استان تعز را بمباران کردند. این در حالی است مناطق مسکونی در استان مأرب نیز هدف سنگین‌ترین حملات هوایی توسط سعودی‌ها قرار گرفتند.

پیش از این نیز سعودی‌ها شبکه مخابراتی یمن در استان حضرموت را هدف شدیدترین حملات خود قرار داده بودند. روز سه شنبه هفته جاری، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در عملیات «طوفان یمن ۳» عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را به وسیله موشک‌های ذوالفقار هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن یادآور شد: همچنین اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی به وسیله پهپاد‌های صماد ۳ انجام شد. یک بار دیگر اعلام می‌کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.

وی افزود: از آنجایی که تأسیسات حیاتی و راهبردی امارات همواره در معرض حملات ما قرار دارند، به شهروندان اماراتی و نیز اتباع خارجی مقیم این کشور هشدار می‌دهیم که در نزدیکی این تأسیسات حضور نداشته باشند.

یحیی سریع عنوان کرد: نیرو‌های مسلح یمن در قبال تداوم تجاوز و محاصره‌ای که علیه یمنی‌ها اعمال می‌شود، دست بسته نمی‌ایستند. ما تا زمانی که محاصره و تجاوز متوقف نشود، به دفاع مشروع از خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار