به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

گلباران هوایی گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل

همزمان با سومین روز از دهه فجر، گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل توسط بالگرد، گلباران شد.
کد خبر: ۵۰۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 03February 2022

گلباران هوایی گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، همزمان با سومین روز از دهه مبار فجر، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل با حضور جمع زیادی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی، فرماندهان انتظامی و نظامی و خانواده‌های معظم شهدا و مردم انقلابی برگزار شد.

«داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، پیمان مجدد با شهدا را از اهداف برگزاری جشن‌های دهه فجر دانست و بر ضرورت آن تأکید کرد.

«جواد صبور» از مبارزین انقلابی و پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از مبارزات دوران انقلاب اسلامی علیه رژیم طاغوت و مرحوم آیت‌الله «مروج» و شهیدان «داور یسری» و «ابوالفضل پیرزاده» پرداخت.

وی گرامی‌داشت دهه فجر را گرامی‌داشت آزادگی و استقلال و شرف دانست و افزود: دهه فجر فرصتی برای تبیین و روشنگری در خصوص دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صبور گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب و استکبار جهانی در تلاش هستند تا چهره زشت رژیم طاغوتی پهلوی را پاک کرده و در نظر مردم و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان زیبا جلوه دهند و در مقابل، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را کم‌رنگ و کم‌اهمیت نشان دهند؛ لذا وظیفه دلسوزان انقلاب و نظام و به ویژه فعالان فضای مجازی است که با نشر حقایق، نقشه شوم آنان را به شکست بکشانند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، مزار مطهر شهدا توسط بالگرد گلباران هوایی شد و حاضران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار