مدیرکل بنیاد شهید استان البرز تأکید کرد؛

ضرورت هم‌اندیشی برای ارائه خدمات مؤثر و ارزشمند به ایثارگران

«رستمیان» گفت: امروز میانگین سن والدین شهدا در حال افزایش است و از سوی دیگر جانبازان هم نیاز به خدمات و مراقبت بیشتری دارند؛ لذا باید با هم‌اندیشی و هم‌فکری، در جهت ارائه خدمات مؤثر و ارزشمند به ایثارگران تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۰۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 03February 2022

بنیاد شهید نهادی برگرفته از بطن انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با امام‌جمعه نظرآباد، اظهار داشت: دهه فجر، میثاق دوباره و همواره ما با خون شهیدان و خط رهبری و فرصت مناسبی برای ارائه و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که مردم و مسئولین در کنار یکدیگر، باید در جهت بزرگداشت این ایام تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک جشن ملی است، بر ضرورت برگزاری مراسمی با کیفیت بالا در این راستا تأکید و مطرح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی برگرفته از بطن انقلاب است؛ بنابراین تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم به‌خوبی به تکالیف و وظایف خود عمل کنیم و اقدامات مثمر ثمری را در جامعه انجام دهیم.

رستمیان خدمت به ایثارگران را فرصتی ارزشمند دانست و تأکید کرد: باید از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی به ایثارگران استفاده کنیم. امروز میانگین سن والدین شهدا در حال افزایش است و از سوی دیگر جانبازان هم نیاز به خدمات و مراقبت بیشتری دارند؛ لذا باید با هم‌اندیشی و هم‌فکری، در جهت ارائه خدمات مؤثر و ارزشمند به ایثارگران تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه اراده دستگاه‌های اجرایی باید در جهت رفع مشکلات ایثارگران باشد، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به ارائه خدمت به ایثارگران اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها