مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اعلام کرد؛

استان همدان، خاستگاه ۷۵ شهید انقلاب اسلامی

«صفدریان» گفت: در استان همدان ۷۵ شهید و همچنین آزاده زندان‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی داریم و تداوم این انقلاب تا چهل و سومین سال طلوع خود، به برکت ایثار و مجاهدت همان آزادگان و شهداست.
کد خبر: ۵۰۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 03February 2022

استان همدان ۷۵ شهید انقلابی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تجدید بیعت مسئولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان با شهدا، اظهار داشت: سومین روز دهه فجر با نام شهدا و ایثارگران مزین است و ما در هر شرایطی در این کشور میهمان خوان با کرامت شهدا هستیم و امید است مشمول ادعیه خیر آن‌ها نیز باشیم.

وی بیان داشت: در استان همدان ۷۵ شهید و همچنین آزاده زندان‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی داریم و تداوم این انقلاب تا چهل و سومین سال طلوع خود، به برکت ایثار و مجاهدت همان آزادگان و شهداست.

صفدریان با بیان اینکه بقا و دوام هیچ یک از انقلاب‌های دیگر مثل انقلاب اسلامی ایران نبوده است، تشریح کرد: در این سال‌ها در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، توفیقات بسیاری در کشور داشتیم که با زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی به آن دست یافتیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۳۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم شد تا نهال انقلاب آبیاری شود، گفت: دفاع از حرم و مدافعین سلامت در امتداد مسیر ایثارگری‌های شهدا و بازماندگان دفاع مقدس رقم خورده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان ادامه داد: شهدای گران‌قدر با نثار جان و خون خود مسیر را برای ما هموار کردند و ما باید تمام توان خود را به کار گیریم که در مسیر تبعیت از رهبری و تعالی انقلاب عزیز عمل کنیم.

وی به کینه‌توزی‌ها و یأس‌پراکنی برخی افراد در جامعه اشاره و عنوان کرد: با همه توفیقاتی که در این نظام و انقلاب عزیز به دست آمده، مشکلات و مسائلی هم وجود دارد که دشمنان با تحریم و سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت کشور ایجاد می‌کنند، اما حرکت جوشان و خروشان انقلاب اسلامی از حرکت باز نمی‌ماند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم، اجرای سرود ملی توسط گروه سرود نظامی پادگان شهید قهرمان و اجرای سرود انقلابی توسط نوجوان «مهدی سلیمی» بود و در پایان این برنامه نیز حاضران در جلسه با غبارروبی، اهدای گل و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی همدان، بار دیگر با شهیدان، امام راحل (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها