مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

پویش سرود افتخار در دهه فجر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری پویش سرود افتخار در دهه فجر گفت: هر سرود انقلابی که فردی یا گروهی خوانده و عکس و فیلم آن ارسال شود از سوی تبلیغات اسلامی گیلان دریافت و سرود‌های دریافتی از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ - 03February 2022

پویش سرود افتخار در دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: تبلیغات اسلامی در دهه فجر امسال نقش هدایت گری را بر عهده داشته و تمامی مراسم و جشن‌های انقلاب با محوریت و نقش محوری مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی در تبلیغات گیلان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: کمیته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری و تبلیغی در سطح شهر‌های این استان دایر شده که هر کدام از مسئولان این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را متناسب با وظایف خود اجرا می‌کنند.

وی افزود: غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب، برپایی ایستگاه‌های انقلاب، اجرای سرود انقلابی در شهرستان‌های مختلف، برگزاری جلسات پرسمانی و تریبون‌های آزاداندیشی در مراکز فرهنگی و علمی، جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی ورزشی از برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر است.

مهدوی با اشاره به افتتاح خانه قرآنی سردار شهید «علی حق بین» در شهرستان «لنگرود» خاطرنشان کرد: پویش ملی پرچم با هدف یک خانه یک پرچم به‌صورت ملی و در استان گیلان نیز اجرا می‌شود که بر اساس آن ۱۰۰۰ پرچم جمهوری اسلامی برای نصب بر سر در منازل و مغازه‌ها توزیع می‌شود.

وی به برگزاری جشن پیروزی انقلاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های گیلان اشاره و تاکید کرد: برنامه دورهمی خاطرات انقلاب و برنامه دورهمی تکریم خانواده با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی به صورت زنده از شبکه‌های استانی و ملی پخش می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری پویش سرود افتخار در دهه فجر خبر داد و متذکر شد: هر سرود انقلابی که فردی یا گروهی خوانده و عکس و فیلم آن ارسال شود از سوی تبلیغات اسلامی گیلان دریافت و سرود‌های دریافتی از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در محضر شهدا با حضور قاریان ملی و استانی در گلزار شهدای رشت از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار