به مناسبت دهه فجر؛

آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار‌های شهدای قم برگزار شد

آیین میهمانی لاله‌ها امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر در گلزارهای شهدای سراسر استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 03February 2022

آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار‌های شهدای قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین میهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار مطهر شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر در گلزار شهدای سراسر استان قم برگزار شد.

در آیین غبارروبی مزار شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع)، حجت الاسلام «غلامرضا ناظمی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، در سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: برنامه غبار روبی مزار شهدا در طول سال چندین نوبت اجرا می‌شود و امروز نیز این برنامه در گلزار شهدای مدافعین حرم در بهشت معصومه (س) با حضور استاندار قم و مدیر کل بنیاد شهید برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین مهمانی لاله‌ها همچنین در گلزار‌های شهدای شیخان و امامزاده ابراهیم (ع) و در این مکان مقدس به همت پایگاه شهدای گلزار حوزه شهید ورزنده و با همکاری بنیاد شهید برگزار می‌شود.

ناظمی ادامه داد: ما در این مراسم حاضر می‌شویم تا راهی که را شهدا ترسیم و طی کردند، بشناسیم و در آن مسیر حرکت کنیم و بدانیم که این انقلاب تا امروز با خون شهیدان حفظ شده و به این نقطه رسیده است.

«احمد حاجی زاده» معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این مراسم با بیان اینکه باید نسبت به نعمت انقلاب شکرگزار باشیم، گفت: هدف از حضور در آیین غبار روبی مزار‌های شهدا این است که غبار از دل، روح و جان خود پاک کنیم.

وی تاکید کرد: شهدا با دم مسیحایی امام راحل (ره) به چه مقام و مرتبه بالایی رسیدند، وقتی وصیت نامه شهدا را مطالعه می‌کنیم میبینیم که آنها، چون عرفا سخن می‌گویند و همه باید بدانند که ترویج راه و سیره شهدا نسخه برون‌رفت از مشکلات امروز کشور است.

در این مراسم، «امیر جعفری» معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم، «سید مهدی رضویان» مسئول سازمان پیشکسوتان استان قم و جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان حضور داشتند.

اجرای گروه موزیک سپاه استان قم و مرثیه سرایی سید علی حسینی نژاد از بخش‌های این مراسم بود؛ در پایان مزار مطهر شهدا گلباران و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار