فرمانده گروه ۵۵ توپخانه اصفهان:

شهدا چراغ راه بشریت هستند

امیر سرتیپ دوم «کریم‌زاده» در آیین غبارروبی گلزار شهدای رهنان اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، از شهدا به‌عنوان چراغ راه بشریت یاد کرد.
کد خبر: ۵۰۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ - 04February 2022

شهدا به عنوان چراغ راه بشریت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، به مناسبت دهه مبارک فجر، مراسم غبارروبی گلزار شهدای رهنان اصفهان صبح امروز (جمعه) با حضور امام جمعه و شهردار رهنان و فرمانده، یگان رزم‌نوازان و جمعی از کارکنان گروه ۵۵ توپخانه اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای گروه موزیک گروه ۵۵ توپخانه همراه بود، مزار مطهر شهدای رهنان گلباران و عطرافشانی شد؛ همچنین فرمانده گروه ۵۵ توپخانه اصفهان و کارکنان این یگان با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

امیر سرتیپ دوم «حبیب‌الله کریم‌زاده» فرمانده گروه ۵۵ توپخانه در این مراسم از شهدا به‌عنوان چراغ راه بشریت یاد کرد و اظهار داشت: ما در این مراسم حاضر می‌شویم تا راهی که را شهدا ترسیم و طی کردند، بشناسیم و در آن مسیر حرکت کنیم و بدانیم که این انقلاب تا امروز با خون شهیدان حفظ شده و به این نقطه رسیده است.

وی افزود: بهار فجر انقلاب ترجمانی دیگر از آیه «جاء الحق و زهق البالطل» بود و ما ایمان داریم که این مقدمه‌ای برای بهاری‌ترین روز هستی بود؛ روزی درخشان که بر صحیفه‏‌ی شب تار و طولانی، مُهر پایان خواهد زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار