امام جمعه موقت قصرشیرین:

روز به روز بر عزت و اقتدار انقلاب اسلامی افزوده می‌شود

حجت‌الاسلام «شامحمدی» با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر شکرانه استمرار انقلاب اسلامی است، گفت: این انقلاب همچنان تداوم دارد و روز به روز بر عزت و اقتدار آن افزوده می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ - 04February 2022

بزرگداشت دهه فجر شکرانه استمرار انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «اسماعیل شامحمدی» امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: آثار علمی این عالم تأثیر زیادی در اسلام و حوزه‌های علمیه داشته است.

وی در ادامه با تبریک دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: اکنون هیچ انسانی شک ندارد که انقلاب اسلامی ما به‌عنوان الگوی اثرگذار برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است، در خصوص چرایی اثرگذاری انقلاب ما در روند حرکتی ملت‌های آزادی‌خواه جهان، باید گفت که این اثرگذاری در حفظ و استمرار حرکت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: همه دنیا منتظر بودند تا ببینند که آیا انقلاب ما در مسیر خود باقی می‌ماند یا اینکه مانند شهابی در آسمان ظلمانی عصر حاضر پیدا و سپس پنهان می‌شود. این درحالی است که انقلاب اسلامی همچنان تداوم دارد و روز به روز بر عزت و اقتدار آن افزوده می شود.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: امام (ره) در وصیت نامه‌اش می‌نویسد «با قلبی آرام و نفسی مطمئن از میان شما می‌روم» و این پیام در وصیت الهی سیاسی امام راحل یعنی اینکه ایشان درباره استمرار انقلاب مطمئن است و خون هزاران شهید فقط برای حفظ انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: بزرگداشت دهه فجر فقط گرامیداشت خاطره شیرین انقلاب نیست، بلکه اصل این‌گونه مراسم به شکرانه استمرار انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین گفت: قطار انقلاب از ۴۳ سال قبل در حال حرکت است؛ اگرچه در مسیر حرکت برخی افراد و جریانات معلوم‌الحال سنگی را هم به سمت این قطار در حال حرکت پرتاب می‌کنند، اما این قطار با قدرت در حرکت است.

وی افزود: رمز استمرار و حرکت انقلاب ما همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند این است که انقلاب ما دارای شعار‌های جهانی، پویا و با اراده است و در مرزبندی با دشمنان به شدت حساس است. انقلاب ما متحجر نیست، بلکه دارای انعطاف است و اهل انفعال نیست.

حجت الاسلام شامحمدی گفت: امروز ما شاهد پیشرفت در همه زمینه‌ها هستیم و انقلاب را با کشور‌های پیشرفته باید مقایسه کنیم؛ چرا که نسبت به قبل از انقلاب دستاورد‌های بزرگی داشته ایم؛ چون انقلاب ما مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ حسینی بود.

وی ادامه داد: مسوولان براساس خواسته‌های مقام معظم رهبری باید خدمتگزاری صادق برای مردم باشند و با روحیه جهادی و انقلابی باید روحیه خدمتگزاری را حفظ کنند تا باعث افزایش امید مردم به انقلاب باشد.

امام جمعه موقت شهرستان قصرشیرین همچنین با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان خواستار رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی باتوجه به شیوع ویروس اُمیکرون شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار