امام جمعه کرمانشاه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی نیاز به تبیین و روایتگری صحیح دارد

آیت‌الله «علما» با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۱۰۰ سال آینده را می‌بینند و به جهاد تبیین توصیه می‌کنند، گفت: انقلاب اسلامی، شخصیت امام خمینی (ره) و سایر بزرگان و همچنین دستاوردهای انقلاب نیاز به تبیین و روایتگری صحیح دارد.
کد خبر: ۵۰۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ - 04February 2022

شخصیت امام و دستاوردهای انقلاب نیاز به تبیین و روایتگری صحیح داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در دیدار فعالان اقتصادی کشور، تولیدکنندگان افسران و کارگران رزمندگان حوزه اقتصادی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی باید ایستادگی کرد، افزود: اگر در بخش اقتصادی و تولیدی کشور به خودکفایی دست پیدا کنیم، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی آمریکا بی اثر خواهد شد و آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای تولیدکنندگان، کارآفرینان و کارگران از لفظ جهاد استفاده کردند و جهاد به معنای جدیت در کار و ایستادگی در برابر مشکلات است.

آیت الله علما با اشاره به اذعان دشمنان در شکست تحریم‌های اقتصادی ضد ملت ایران، بیان کرد: سخنگوی کاخ سفید آمریکا به صراحت اعلام کرده سیاست اعمال تحریم‌ها و سایر سیاست‌های آمریکا در مقابله با ایران در خاورمیانه شکست خورده است و امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور و ایستادگی مردم و نیروهای نظامی در منطقه و جهان دارای اقتدار است.

وی با اشاره فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) همواره می‌فرمودند جهان از اسلام سیلی خورده، زیرا دین اسلام جامع و کامل است و تنها موضع‌گیری در وقایع مختلف جهان به امام راحل و مقام معظم رهبری تعلق دارد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به ۱۹ بهمن ماه که به نام نیروی هوایی نام گذاری شده است، افزود: روزی که همافران با امام خمینی (ره) بیعت کردند، حقیقتاً جانبازی کردند؛ زیرا سرنوشت آنان مشخص نبود و نیروهای مسلح ایران مکتبی هستند و همین مکتب است که قاسم سلیمانی‌ها و صیاد شیرازی‌ها را پرورش می‌دهد.

آیت الله علما با تاکید بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ۱۰۰ سال آینده را می‌بینند و به جهاد تبیین توصیه می‌کنند. انقلاب اسلامی، شخصیت امام خمینی (ره) و سایر بزرگان و همچنین دستاوردهای انقلاب نیاز به تبیین و روایتگری صحیح دارد.

وی همچنین با اشاره به رحلت آیت الله صافی گلپایگانی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب آیت الله صافی گلپایگانی را مرجعی بصیر و امین برای انقلاب اسلامی دانستند و بصیر بودن به معنای به هنگام عمل کردن است.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه همچنین فرارسیدن ماه مبارک رجب را مایه خیر و برکت دانست و ۱۷ بهمن ماه سالروز تأسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به فرمان امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها