امام جمعه گناوه:

امروز دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است

حجت‌الاسلام «رکنی حسینی» گفت: امروز دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به آینده انقلاب و نظام و جدا کردن مردم از نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۰۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ - 04February 2022

امروز دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به آینده انقلاب اشتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار تعدادی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با رهبر معظم انقلاب در هفته جاری اظهار داشت: سخنان ارزشمند و کارشناسی رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه راهگشای مشکلات کشور بوده و هست و در این دیدار نیز ایشان به نکاتی اشاره فرمودند که باید نصب العین قرار گیرد.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تولیدکنندگان را افسران و کارگران را سربازان لشکر دفاع مقدس اقتصادی نام بردند گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را تحت فشارهای اقتصادی قرار داده‌اند و در طول ۴۳ سال مردم در مقابل این جنگ اقتصادی مقاومت می‌کنند و آنچه توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب خواهد کرد، تولید است.

امام جمعه گناوه افزود: بر همین اساس مقام معظم رهبری در چندسال اخیر شعارهای سال را به تولید داخلی و حمایت از تولید اختصاص داده‌اند و به تعبیر فرمایش ایشان بسیاری از این تولیدکنندگان در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان ایستادند و این رزمندگان با تولیدات خود نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی با اشاره به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات متحد عربی خاطرنشان کرد: در این مدت مسئولان رژیم صهیونیستی در کشور امارات حضور یافتند و دو ماه پیش نیز کشور امارات میزبان نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی بودند.

رکنی حسینی با اشاره به دلیل این سفرهای سریالی صهیونیست‌ها به امارات تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اهداف یک جانبه ای را دنبال می‌کند که از یک طرف منافع اقتصادی رژیم جعلی اسرائیل را تأمین می‌کند و از سوی دیگر موجب گسترش روند توافق‌های سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شود و ائتلاف علیه ایران و مقاومت را تقویت کنند.

وی با تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر جهان تشییع در هفته جاری بیان کرد: مقام معظم رهبری به این مناسبت پیامی صادر فرمودند که در این پیام جایگاه علمی و عملی و ابعاد شخصیتی این عالم مطرح شده است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه رهبری اشاره فرمودند که ایشان یک مرجع با بصیرت بود و همواره قبل و بعد از انقلاب و تا اواخر عمر خود همراه و یار انقلاب و امام (ره) و نظام بوده است تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به آینده انقلاب و نظام و جدا کردن مردم از نظام اسلامی است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان از همه مردم خواست نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه گناوه شهادت یکی از نیروهای انتظامی در استان فارس به دست افراد شرور را محکوم و خواستار برخورد جدی نیروهای امنیتی با این افراد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها