امام جمعه کنگان:

ماه رجب فرصتی برای پالایش روح و رسیدن به کمال است

حجت‌الاسلام «محمودی» با تبریک میلاد امام باقر (ع) و ماه رجب گفت: ماه رجب فرصتی بی بدیل برای پالایش روح، تهذیب نفس و رسیدن به کمال است.
کد خبر: ۵۰۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ - 04February 2022

ماه رجب فرصتی برای پالایش روح و رسیدن به کمال استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» در جمع نمازگزاران کنگان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان خدمات نظام و پاسخگویی مسئولین به ولی نعمتان خود یعنی مردم است.

 امام جمعه کنگان با تشکر از راه اندازی میز خدمت در مصلای شهدای محراب به مناسبت دهه فجر گفت: مسئولین باید کار هر روزشان خدمت بی منت به مردم باشد و هیچ مسئولی حق درشتی و دهن کجی به مردم را ندارد.

وی با استناد به فرمایشات امیر المومنین (ع) و رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: مردم نیز باید قدرشناس مسئولین صادق و خدوم خود باشند و نباید بی مدرک به مسئولین اهانت و تهمت زده شود.

محمودی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و با بیان اینکه به رغم همه مشکلات از جمله گرانی‌های افسار گسیخته، تورم، مشکلات مسکن، اشتغال و امثال آن، نظام خدمات غیر قابل انکاری ارائه داده است یادآور شد: همه باید بدانیم کجا بوده‌ایم و اکنون به کجا رسیده‌ایم و باید یادآور شد به رغم تمام تلاش‌های نظام سلطه و تحریم‌های ظالمانه در چند دهه گذشته نظام کارآمد دینی توفیقات زیادی به همراه داشته که بایستی آنها را تبیین کرد.

وی در بخش دیگر با تبریک میلاد امام باقر (ع) و ماه رجب گفت: ماه رجب فرصتی بی بدیل برای پالایش روح، تهذیب نفس و رسیدن به کمال است.

محمودی با بازخوانی سخنان حکیمانه و راهبردی و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با برخی کارگزاران نظام، تولید کنندگان و کارآفرینان و سخنان معظم له در خصوص آمارهای ناخرسند اقتصادی دهه ۹۰ بیان کرد: مسئولین نظام و تیم اقتصادی دولت به دغدغه‌های رهبری که دغدغه و خواست مردم است جامه عمل بپوشند.

وی در بخش پایانی با تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم در شورای اسلامی و سفر معاون گمرک جمهوری اسلامی به کنگان عنوان کرد: علاوه بر نامه مکتوب، ارتقا گمرک کنگان از اداره به مدیریت صدور مجوز برای صادرات و واردات کالا به کنگان، ایجاد رویه مسافری برای پهلوگیری کشتی‌های توریستی مسافربری در اسکله جدید کنگان و برخی مسائل دیگر از جمله مواردی بود که در این سفر به این مقام کشوری یادآور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار